יום שלישי ט' באדר ב תשפ"ד 19/03/2024
חפש
  • טורקיה על המשט: תקרית בין ידידות

    דיפלומטים טורקיים שהגיעו לוושינגטון הסבירו, כי טורקיה תמשיך לנהל יחסים דיפלומטים קרובים עם ישראל, וכי היא רואה את תקרית המשט כ"תקרית בין ידידות". ההבהרה מגיעה על רקע אזהרתו של אובמה לארדואן

    להמשך...

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

הצטרף לרשימת תפוצה

נא הכנס מייל תקני
הרשם
הצטרפותכם לרשימת התפוצה – לכבוד היא לנו, בקרוב יחד עם השקתה של מערכת העדכונים והמידע תעודכנו יחד עם עשרות אלפי המצטרפים שנרשמו כבר.
בברכה מערכת 'עולם התורה'

אנ"ש

טרגדיה בארה"ב: נפטר הר"ר משה קאהן ז"ל

בארה"ב מתפשטת הבשורה המרה אודות הסתלקותו בטרם עת של האברך הר"ר ישראל משה קאהן, אשר הסתלק בחטף לגנזי מרומים.

יוחנן וויסברג כ"ו באב תשס"ט - 16/08/2009 17:55

הלם אופף את הקהילה החרדית בארה"ב עם הסתלקותו הפתאומית באורח טראגי של האברך היקר הר"ר משה קאהן, בנו של הרה"ח הנגיד ר' זאב אריה קאהן שיבדל"א, אשר הסתלק זה עתה לאחר הדרדרות חריפה של מחלת מעיים קלה.


המנוח קנה את תורתו במוסדותיו של כ"ק גאב"ד וויען שליט"א, ואף הסתופף בצילו של כ"ק האדמו"ר מטשערנאביל בעיר התורה בני ברק, אליו היה נוהג להגיע לרגל הימים הנוראים.

אך לפני כשלושה שבועות חש בכאבים עזים בבטנו שנגרמו ממחלה קלה, והלך להיוועץ ברופא אלטרנטיבי מתוך השתדלות לבריאותו. בעצת הרופא לגם מדי יום כמויות ענק של מיץ לימון- פעולה שגרמה לנזק בלתי הפיך לכבד, ובכך הדרדר מצבו באופן חריף ביותר, כאשר הסובבים אותו מבחינים כי בכל יום נוטשת נשמתו חלקים נוספים בגופו הסובל.


בשבת, קצה נשמתו בייסורים, והסתלקה אל גנזי מרומים, בעודו בן ל"ב שנים בלבד.

המנוח הותיר אחריו אלמנה שבורה ורצוצה ושישה יתומים קטנים, כאשר הגדול שביניהם אף לא הגיע לגיל מצוות, ולא זכה לערוך את שמחת המצווה עימו.


הלוויתו תצא היום (א') בשעה 12 על פי שעון ניו-יורק מבית המדרש של הרה"צ חיים שנייבאלג, כשרבים עתידים לללוות את מיטתו, בראשם ידידיו ומוקיריו, חסידי וויען אשר זועקים בכאב על האבידה מעימם.


 ת.נ.צ.ב.ה