יום שלישי ט' באדר ב תשפ"ד 19/03/2024
חפש
  • טורקיה על המשט: תקרית בין ידידות

    דיפלומטים טורקיים שהגיעו לוושינגטון הסבירו, כי טורקיה תמשיך לנהל יחסים דיפלומטים קרובים עם ישראל, וכי היא רואה את תקרית המשט כ"תקרית בין ידידות". ההבהרה מגיעה על רקע אזהרתו של אובמה לארדואן

    להמשך...

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

הצטרף לרשימת תפוצה

נא הכנס מייל תקני
הרשם
הצטרפותכם לרשימת התפוצה – לכבוד היא לנו, בקרוב יחד עם השקתה של מערכת העדכונים והמידע תעודכנו יחד עם עשרות אלפי המצטרפים שנרשמו כבר.
בברכה מערכת 'עולם התורה'

אנ"ש

איבד את בנו, מציל חיי אחרים

זמן קצר לאחר שאיבד את בנו הבחור, פתתח אתמול ר' אהרן אברמן הי"ו, יו"ר 'לב מלכה' את מגבית כופר נפש בקרב גדולי ישראל ונטל את ברכתם. "אנחנו עם הפנים קדימה, השנה שברנו שיא של התרמות דם"

ישראל אייזן, י"ג באלול תש"ע - 23/08/2010 09:37

מרנן ורבנן גדולי ישראל חתמו למען ארגון "לב מלכה" – ארגון החסד הגדול והמוכר הפועל גדולות ונצורות למען החולים ובני משפחותיהם בכל ימות השנה.

הרב אהרן אברמן ,יו"ר הארגון, "שאיפתנו להרחיב את פעילות הארגון בעזרת תרומות כלל הציבור"

בימים אלה נפתחת מגבית כופר נפש השנתית של הארגון, בברכתם ובעידודם של גדולי ישראל שליט"א – מרן פוסק הדור, הגרי"ש אלישיב, מרן הגראי"ל שטינמן, מרן הגר"ח קניבסקי,מרן הגרמ"י לפקוביץ, מרן הגר"נ קרליץ, מרן הגר"ע יוסף,מרן האדמו"ר מצאנז,מרן האדמו"ר מנדבורנא, הגאון רבי נפתלי פרנקל חבר בד"ץ 'העדה החרדית'.

במהלך 19 השנים האחרונות הפך ארגון "לב מלכה" מארגון קטן ואנונימי לארגון גדול ומוכר, בעל רקורד מרשים של פעילות בתחום הרפואה והבריאות.

בארגון "לב מלכה" מציינים בסיפוק את סיומה של שנת פעילות מוצלחת, במהלכה התקיימו מחנות נופש מהנים וימי כיף למאות ילדים חולים. השנה נפתחה במחנה הנופש באתר הנופש 'ניר עציון', אליו יצאו ילדים חולים מכל בתי החולים בארץ ונהנו משפע פעילויות.

התרמות הדם של הארגון שברו השנה את כל השיאים באיסוף מספר עצום של מנות דם בכל התרמה – בגאולה, בביתר, בבית ישראל, בישיבת מיר, ברובע היהודי ועוד. צוות המתנדבים של הארגון פועל ללא לאות למען הצלת חיי אדם בתחום מנות הדם ורואה ברכה בפעולתו. הארגון זוכה להצלחה רבה בתחום התרמות הדם בקרב הציבור החרדי, ומהווה את הזרוע הביצועית של בנק הדם בתחום איסוף מנות דם בירושלים וסביבותיה.

האמבולנסים של הארגון עבדו במרץ בהסעת מאות חולים ונכים בכל רחבי הארץ, כולל העברות דחופות לשדה התעופה.  לאחרונה תוגברה מחלקת המתנדבים ברכזים חדשים, דבר אשר נתן תנופה מחודשת לנושא ההתנדבות.  בארגון "לב מלכה " עם הפנים קדימה, כבר מתכננים את הפעילות לשנת תשע"א הבעל"ט במטרה לסייע לחולים ולבני משפחותיהם על הצד הטוב ביותר וללא תמורה.