שיתוף הפעולה בין סקול סיעור מוחות וחברות יצרניות במשק מביא לתוצאות מעניינות. התלמידות שלומדות עיצוב ופרסום, מתאמנות 'על אמת', לומדות את עקרונות העיצוב, גם העיצוב המסחרי ובתום הלימוד העיוני הן מבצעות הלכה למעשה את מה שלמדו. השבוע ביקר בכיתות הלימוד מנהל מפעל טעמן ועמד מקרוב על ההכנות לעיצוב ומיתוג סדרת אריזות ממתקי "זאזא" וכן את סדרות חטיפי הפופסים לכל המשפחה.
מנהל המפעל בחן סקיצות שהכינו התלמידות, מיקד אותן לצרכי המותג וכיוון אותן בהתאם ליכולותיו הפיננסיות. הוא הסביר להן מהם מגבלות הדפוס בו הוא משתמש וכיצד לנצל את היטב את שטחי המדף שעומדים לרשות מוצרי החברה. הפעילות המשותפת החלה כבר בחנוכה תשס"ט, התלמידות בנו מותגים חדשים המתקשרים לעולמות הילדים החרדים, בהמשך, אף יהיו חלק מהשפה הפרסומית של טעמן. בע"ה, בשבועות הקרובים תגשנה התלמידות את הצעתן לעיצוב האריזות חדשות, הזוכות בפרזנטציה הסופית תוכלנה לראות את פרי עמלן מוצג על מדפי החנויות, לאחר שהמוצרים שעיצבו יעטפו את החטיפים שכולנו אוהבים.
העבודה עם טעמן אינה האחרונה בסדרת שיתופי פעולה אמיתיים עם חברות יצרניות. בימים אלה ביקר ב"סיעור מוחות" גם מנהל מפעל נעלי לוליטה, מותג מוביל בתחום נעלי הילדים ונפגש עם קבוצת תלמידות בקורס. במסגרת עבודת מיתוג בונות התלמידות את כל שפת המותג: אריזות, קמפיין, ייצוג בתערוכה הארצית ומשימות עיצוביות נוספות הנגזרות מאופי המיתוג.
האווירה במקום נעימה ומתאימה לנשים חרדיות. ביה"ס אף זוכה לברכת וליווי רבנים ומחנכים. לכן, רק טבעי שבוגרות 'סיעור מוחות' מאיישות את התפקידים הנחשקים ביותר במדיה החרדית לסוגיה, נחטפות עוד לפני סיום לימודיהן ונהנות מיתרון מוכח בראיונות עבודה.
2. היה תענוג
תמי, הרנוף 03/08/2009 09:18