יום רביעי כ"ג בניסן תשפ"ד 01/05/2024
חפש
  • טורקיה על המשט: תקרית בין ידידות

    דיפלומטים טורקיים שהגיעו לוושינגטון הסבירו, כי טורקיה תמשיך לנהל יחסים דיפלומטים קרובים עם ישראל, וכי היא רואה את תקרית המשט כ"תקרית בין ידידות". ההבהרה מגיעה על רקע אזהרתו של אובמה לארדואן

    להמשך...

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

הצטרף לרשימת תפוצה

נא הכנס מייל תקני
הרשם
הצטרפותכם לרשימת התפוצה – לכבוד היא לנו, בקרוב יחד עם השקתה של מערכת העדכונים והמידע תעודכנו יחד עם עשרות אלפי המצטרפים שנרשמו כבר.
בברכה מערכת 'עולם התורה'

מפגש ראשון של פורום מנהלי 'מאוחדת' בריכוזים החרדיים

מפגש ראשון של פורום מנהלי 'מאוחדת' בריכוזים החרדיים

יו"ר ההנהלה: הרב ירחמיאל בויאר: "מאוחדת מובילה בקביעת הסטנדרטים לשירותי הבריאות במגזר החרדי"

איתמר רוזן ט' בסיון תשס"ט - 01/06/2009 12:13
בהתכנסות ראשונה מסוגה של פורום מנהלי מרפאות מאוחדת בריכוזים החרדיים אמר הרב ירחמיאל בויאר, יו"ר הנהלת הקופה, כי זה שנים שמאוחדת מובילה בקביעת הסטנדרטים הגבוהים להתאמת שרותי הבריאות למבוטחים בריכוזי האוכלוסייה החרדית. ההתכנסות, שהתקיימה בחדר ישיבות ההנהלה במרכז קופ"ח מאוחדת, נועדה לשמש מסגרת לחילופי מידע והתנסות למנהלי ומזכירי מרפאות מאוחדת בריכוזים החרדיים ברחבי הארץ. מאוחדת מפעילה בריכוזים החרדיים עשרות מרפאות ומרכזים רפואיים.
 
בדבריו ציין הרב בויאר, כי מאוחדת לא התייחסה לציבור החרדי כציבור שולי, אלא ראתה בו מאז ומתמיד ציבור מבוטחים המחייב התאמת שרותי הבריאות לאורח חייו. "בניגוד לאחרים, מאוחדת לא הכניסה את הציבור החרדי ולא יצרה עבורו מעין 'גיטו' רפואי. הקו שהנחה את הקופה לאורל כל השנים היה הנהגת סטנדרט אחיד של השרות הרפואי ברמה המקצועית הגבוהה ביותר, תוך התמקדות והבנה לצרכים הספציפיים של ציבור המבוטחים וזאת במסגרת סל הבריאות הממלכתי והביטוחים המשלימים. מאוחדת לא המתינה למינויו של סגן שר המייצג מפלגה חרדית כדי להאיר פנים למבוטחים החרדיים. במאוחדת ראו זאת כחלק בלתי נפרד מהשליחות ומהמחויבות להעניק שרותי בריאות שוויוניים לכלל ציבור המבוטחים".
 
הרב בויאר שיבח את ההשקעה של מאוחדת בפיתוח מרפאות ומרכזים רפואיים בריכוזים החרדיים. הרב בויאר גילה, כי מרבית תקציב הפיתוח של הקופה הופנה למרפאות בריכוזים החרדיים. מבוטחי מאוחדת מודעים למיכשור הרפואי המתקדם ביותר שהוכנס למרפאות ולהתאמת הביטוחים המשלימים, ברבדים השונים, לצרכים המעשיים של המבוטחים. בהקשר זה ציין את "מהפכת השיניים" של מאוחדת, שהחליטה, מיוזמתה ובאישור משרד הבריאות, לכלול בביטוח המשלים "מאוחדת שיא" טיפולי שיניים חינם לילדים עד גיל 12.
 
הרב בויאר קרא למנהלי מרפאות מאוחדת, שלא להיגרר אחר מהלכי שיווק פסולים, שמקומם לא יכירם במערכת הבריאות. "מאוחדת שמעניקה שרותי בריאות מקצועיים בסטנדרט הגבוה ביותר, מאוחדת שעל רשימת רופאיה נמנים טובי הרופאים בישראל במקצועות השונים, מאוחדת שניצבת בראש  סקרי השרות ושביעות הרצון – בוחלת ואיננה זקוקה לתרגילי שיווק מפוקפקים", הטעים הרב בויאר.  
 
במפגש השתתפו מנהלי המרפאות והמרכזים הרפואיים בירושלים, ביתר עלית, בית שמש, מודיעין עלית, בני ברק, אשדוד, קריית מלאכי, אלעד, חיפה והצפון, קריית גת ויישובים בדרום הארץ. בדיון שהתפתח השתתפו והשמיעו דברים הרב משה כהן (מנהל מרפאות מאוחדת אלעד), הרב משה ברים (מנהל מרפאות מאוחדת ביתר עלית), גב' א. קרישבסקי (מנהלת מרפאת "נחלה ומנוחה" בבית שמש), הרב אריה קליין ויואל כהן (מנהלי מרפאות מאוחדת בבני ברק), ר' יואל קלופפר ור' אשר יונגרייז (ממנהלי מרפאות מאוחדת בירושלים), גב' ב. קרה (מנהלת מרפאות מאוחדת במודיעין עלית), הרב חנוך דנציגר והרב אברהם בלושטיין (ממרפאת מאוחדת בקריה החרדית בקריית גת והרב אברהם ברוין (מרפאת מאוחדת היעודית בחיפה).