שבת כ"ו בניסן תשפ"ד 04/05/2024
חפש
  • טורקיה על המשט: תקרית בין ידידות

    דיפלומטים טורקיים שהגיעו לוושינגטון הסבירו, כי טורקיה תמשיך לנהל יחסים דיפלומטים קרובים עם ישראל, וכי היא רואה את תקרית המשט כ"תקרית בין ידידות". ההבהרה מגיעה על רקע אזהרתו של אובמה לארדואן

    להמשך...

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

הצטרף לרשימת תפוצה

נא הכנס מייל תקני
הרשם
הצטרפותכם לרשימת התפוצה – לכבוד היא לנו, בקרוב יחד עם השקתה של מערכת העדכונים והמידע תעודכנו יחד עם עשרות אלפי המצטרפים שנרשמו כבר.
בברכה מערכת 'עולם התורה'

מירס בסדרת מבצעים מפתיעים במסלול הכשר

מירס בסדרת מבצעים מפתיעים במסלול הכשר

מכשיר כשר חדש: i776w בעיצוב מיוחד

איתמר רוזן כ"ד באייר תשס"ט - 18/05/2009 17:20
חב' מירס יצאה בימים אלה בסדרת מבצעים משתלמים והטבות מיוחדות ללקוחות פרטיים המצטרפים למסלול מירס המאושר בציבור החרדי.
 
ללקוחות מירס מוצג מכשיר כשר חדש ומתקדם:  i776w הושק לראשונה והצטרף לסדרת המכשירים הכשרים של מירס וכבר עורר התעניינות רבה במוקדי המכירה, בשל עיצובו המיוחד והחדשני וכן בשל התכונות המתקדמות והשירותים והאפשרויות במכשיר החדש, ביניהם נווט קולי, שירות מירס ליין – מידע על תחבורה ציבורית (MIRS LINE), לחצן סיוע, פקס-מייל (Fax2Mail), SMS קולי (Push2Message) ועוד (השירותים הנ"ל ניתנים בתשלום נפרד).
 
כמו"כ יצאה מירס במבצע הוזלה ענק ברכישת זוגות מכשירים מתקדמים מאושרים. מבצעי ההוזלה הינם ברכישת שני מכשירים מהדגמים i576+i776w, או שני מכשירים בדגמים i576+i576w וכן ברכישת שני מכשירים מדגמי i776w+i776w.
 
במסגרת ההטבה מקבלים רוכשי שני מכשירים שבמבצע הנחה לכל מכשיר, רק 11.90 שקל למכשיר לחודש, ב 36 תשלומים (במקום 14.90 שקל במחיר הרגיל - בכפוף לתנאי המבצע).
 
מבצע נוסף עליו הכריזה מירס, מעניק ללקוחות קיימים המצטרפים למבצע וכן למצטרפים חדשים למירס, אפשרות שיחה בווקי טוקי חופשי במשך כל החודש בין המכשירים המאושרים במירס וזאת בעלות של 14.90 שקל לחודש בלבד (מוגבל ל 2000 דקות). בנוסף, מקבלים הנרשמים להטבה זו חודשיים ראשונים מתנה (בחודשים מאי ויוני).
 
ממירס נמסר שסדרת ההטבות מיועדות ללקוחות בציבור החרדי, מתוך הבנה לצרכי המשתמשים ובכדי להעניק שירות איכותי לקהל החרדי, שמצטרף בהמוניו לשירותי מירס.