יום שישי י"ח בניסן תשפ"ד 26/04/2024
חפש
  • טורקיה על המשט: תקרית בין ידידות

    דיפלומטים טורקיים שהגיעו לוושינגטון הסבירו, כי טורקיה תמשיך לנהל יחסים דיפלומטים קרובים עם ישראל, וכי היא רואה את תקרית המשט כ"תקרית בין ידידות". ההבהרה מגיעה על רקע אזהרתו של אובמה לארדואן

    להמשך...

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

הצטרף לרשימת תפוצה

נא הכנס מייל תקני
הרשם
הצטרפותכם לרשימת התפוצה – לכבוד היא לנו, בקרוב יחד עם השקתה של מערכת העדכונים והמידע תעודכנו יחד עם עשרות אלפי המצטרפים שנרשמו כבר.
בברכה מערכת 'עולם התורה'

פיירי מנקה ומטפח

פיירי מנקה ומטפח

על זה לא חשבתם: לא עוד גירוי הידיים משטיפת הכלים, אלא טיפוח עור הידיים אגב שטיפה מענגת

איתמר רוזן י"א בחשון תש"ע - 29/10/2009 11:19

שימו לב להשקה הבאה: פיירי משיק בישראל סדרת נוזלי כלים חדשה השומרת על ידיים רכות ונעימות לאחר שטיפת הכלים, לצד הסרת שומנים מצויינת.

פיירי (FAIRY) נוזל הכלים הנמכר ביותר בישראל, משיק את סדרת נוזלי הכלים החדשה: פיירי מנקה ומטפח. סדרת המוצרים החדשה מציעה ניקיון מצוין לכלים, וגם מסייעת בטיפוח הידיים ובשמירתן רכות ונעימות לאחר שטיפת הכלים.

מסקר שנערך מטעם פיירי ישראל עולה כי 50% מהנשים מרגישות שהן צריכות קרם ידיים אחרי שטיפת הכלים, וכן 40% מרגישות תחושת יובש בידיים כתוצאה משטיפת הכלים. בזכות הנוסחה הייחודית שלו, 'פיירי מנקה ומטפח' הוא נוזל הכלים העדין ביותר של פיירי. הוא שומר על ידיים רכות ונעימות גם במהלך שטיפת הכלים וגם לאחריה ושומר על הלחות הטבעית של העור.

פיירי מנקה ומטפח מציג מגוון של שלשה ניחוחות: פיירי מנקה ומטפח - אלוורה ומלפפונים, פיירי מנקה ומטפח – משי וסחלבים ופיירי מנקה ומטפח – שקדים. אתם פותחים את הבקבוק, מטפטפים שתי טיפות על הספוג, מרגישים את מגע המשי המלטף, מריחים את הניחוח המשכר. אל תטעו! זהו לא קרם גוף! גם לא סבון ידיים! זהו נוזל כלים המנקה ביעילות ובד בבד מטפח את הידיים.

סדרת 'פיירי מנקה ומטפח' החדשה היא תוצר של מחקר רב שנים במעבדות פיירי, שנועד למצוא מענה לצורך במוצר מהפכני שגם מנקה מצוין וגם שומר על ידיים רכות ונעימות לאחר שטיפת הכלים.

במסגרת מחקרים אלה, עסקו מדעני החברה בהבנת הסיבות ומציאת פתרונות לתחושת יובש בעור הידיים הנגרמת מאובדן לחות. עור יבש שבריאותו פגומה נגרם מאובדן הלחות בידיים, המוכר בשם Trans Epidermal Water Loss – TEWL. בתנאים רגילים, כ-15% מהשכבה העוטפת של העור הם מים, שחיוניים לתפקודו. כאשר השכבה העוטפת מכילה פחות מ-10% מים, תפקודי העור נפגמים, וכך הוא מאבד את רכותו ומתייבש. שטיפת כלים, עשויה להוביל לשחיקת תאי העור ולאובדן הלחות. פיירי מנקה ומטפח מסייע בשמירת הלחות הטבעית של העור ומשאיר את עור הידיים רך ונעים גם לאחר שטיפת כלים ממושכת.


מחקרים קליניים הוכיחו את עדינותו לידיים של פיירי מנקה ומטפח. ממחקרים אלה עולה כי לאחר 4 ימים של חשיפה לפיירי מנקה מטפח, עור הידיים שמר על הלחות הטבעית שלו (ציון הלחות הממוצע בתחילת הבדיקה: 7.6; ממוצע בתום הבדיקה – 7.45).
לאור זאת, פיירי מנקה ומטפח עונה על כל הצרכים: נוזל כלים המנקה את הכלים היטב וביעילות ובמקביל עוזר לשמור על הלחות הטבעית של העור ועל הידיים רכות ונעימות. סדרת פיירי מנקה ומטפח תשווק בבקבוקים בני 750 מ"ל ובמחיר זהה לסדרת המוצרים המקורית ובמחיר מקסימלי מומלץ לצרכן של 12.99 ש"ח.