מי עדן מציגים: מסלול "מי עדן בייבי"
מי עדן מציגים: מסלול "מי עדן בייבי"
חברת מי עדן, המובילה את שוק המים המינרליים בישראל, מרחיבה את פעילותה לקהלים ממוקדים ומשיקה את מסלול "מי עדן בייבי" הייחודי והאטרקטיבי להורים לתינוקות בגילאי 0-3.
את קהל ההורים לתינוקות סימנה החברה כבר לפני כ- 5 שנים, אז השיקה את מועדון "בייבי" ללקוחותיה הקיימים בתחום השיווק הישיר. כיום החליטה מי עדן להשיק מעטפת כוללת לקהל היעד תחת מסלול "מי עדן בייבי", המלווה את ההורים כבר מן התקופה של לפני הלידה, ומעניק בנוסף לתנאי הצטרפות מיוחדים, גם מוצרים ומתנות בפיתוח בלעדי.
במסגרת המסלול ייהנו הלקוחות מ-50% הנחה על בר המים הביתי ועל השירות בשנה הראשונה (שווי ההטבה 318 ₪), מתנות ליום ההולדת ומבצעים אטרקטיביים רלוונטיים לאורך השנה.
בנוסף, לקוחות המסלול ייהנו ממשחקים ייחודיים, עשירים בתכנים מקוריים וחינוכיים המותאמים לגילאי הפעוטות. המשחקים, פותחו במיוחד על ידי אנשי מקצוע. כל המשחקים משלבים אינטראקציה בין ההורה לתינוק ומתמקדים בנושאים שונים הקשורים להתפתחות הילד.
אורית גזית, סמנכ"ל השיווק של מי עדן: "מי עדן רואה במשפחות עם תינוקות, קהל אסטרטגי, עבורו הכנסת בר מי עדן הביתה תאפשר להרגיל את הילדים, כבר מגיל צעיר, לשתות מים. כמובילת שוק, אנו רואים חשיבות להעניק להורים גם כלים וערכים מוספים שיעזרו להקנות לכל המשפחה הרגלים בריאים לחיים".
מסלול 'מי עדן בייבי' |