יום שלישי כ"ט בניסן תשפ"ד 07/05/2024
חפש
  • טורקיה על המשט: תקרית בין ידידות

    דיפלומטים טורקיים שהגיעו לוושינגטון הסבירו, כי טורקיה תמשיך לנהל יחסים דיפלומטים קרובים עם ישראל, וכי היא רואה את תקרית המשט כ"תקרית בין ידידות". ההבהרה מגיעה על רקע אזהרתו של אובמה לארדואן

    להמשך...

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

הצטרף לרשימת תפוצה

נא הכנס מייל תקני
הרשם
הצטרפותכם לרשימת התפוצה – לכבוד היא לנו, בקרוב יחד עם השקתה של מערכת העדכונים והמידע תעודכנו יחד עם עשרות אלפי המצטרפים שנרשמו כבר.
בברכה מערכת 'עולם התורה'

"יש" לה יום הולדת

"יש" לה יום הולדת

"יש" - רשת חנויות המזון המספקת מגוון מוצרים בכשרויות למהדרין מסכמת שנה להשקתה.

איתמר רוזן כ"ה באב תשס"ט - 15/08/2009 22:33

רשת "יש", הממוקמת בפרישה ארצית, מקרית שמונה בצפון ועד באר שבע בדרום, הושקה לפני שנה בהשקעה של כ- 70 מיליון ₪.


לרגל חגיגת שנה להיווסדותה, מספרת הרשת על כמה עובדות:

 כ-85% מהמגזר החרדי וכ-32% מכלל הציבור קונים ב"יש"

 תוך שנה הפכה "יש" למותג הרביעי בדירוג מותגי רשתות השיווק

 כיום מונה הרשת 53 סניפים הפרושים ברחבי הארץ עם הקמתה מנתה הרשת 47 סניפים

 במהלך השנה הושקו למעלה מ- 250 מוצרי מותג פרטי "יש" כולם בכשרות למהדרין

 מידי חודש מבקרים בסניפי "יש" ברחבי הארץ  למעלה מ-  1.5 מיליון לקוחות

 פורום נציגי הציבור החרדי של "יש" טיפל בהצלחה באלפי פניות של צרכנים חרדיים ברחבי הארץ


מנהל פורמט 'יש', איצ'ה וולקין: " פורמט "יש" הפך תוך שנה למותג הרביעי בדירוג מותגי רשתות השיווק כשהאסטרטגיה המובילה אותנו הינה התאמת המגוון ומיקודו והצעת  סל מוצרים זול ואטרקטיבי לאורך זמן לכל עם ישראל."


פורמט "יש" מבוסס על הערכים הבאים :


 מחיר זול – מגוון ייחודי של מוצרים במחירים זולים לרבות המותג הפרטי
 כשרות – מגוון כשרויות מהודרות, תוך התאמה מקומית
 פשטות – חווית קניה פשוטה: בתצוגות, במבצעים ובשירות
 הוגנות – אמינות והוגנות במחיר וביחס ללקוח

במהלך השנה יצאה הרשת במבצעים מיוחדים המיועדים למשפחות האברכים וברוכות הילדים ותרמה את מוצרים לסעודות מצווה על בסיס שבועי! פורום נציגי הציבור החרדי של "יש"  מורכב מנציגי הקהילות השונות ופעל רבות למען הציבור תוך נתינת מענה רחב  לאלפי הפניות של צרכני הרשת.