יום שישי כ"ה בניסן תשפ"ד 03/05/2024
חפש
  • טורקיה על המשט: תקרית בין ידידות

    דיפלומטים טורקיים שהגיעו לוושינגטון הסבירו, כי טורקיה תמשיך לנהל יחסים דיפלומטים קרובים עם ישראל, וכי היא רואה את תקרית המשט כ"תקרית בין ידידות". ההבהרה מגיעה על רקע אזהרתו של אובמה לארדואן

    להמשך...

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

הצטרף לרשימת תפוצה

נא הכנס מייל תקני
הרשם
הצטרפותכם לרשימת התפוצה – לכבוד היא לנו, בקרוב יחד עם השקתה של מערכת העדכונים והמידע תעודכנו יחד עם עשרות אלפי המצטרפים שנרשמו כבר.
בברכה מערכת 'עולם התורה'

אנ"ש

עובדי המועצה הדתית באשדוד התכנסו לרגל החגים הבעל"ט

במעמד רב העיר, רבנים, יו"ר המועה"ד באשדוד וכל עובדי המועצה, נערך טקס מיוחד לקראת השנה החדשה

יוחנן וייסברג כ"ז באלול תשס"ט - 16/09/2009 18:50
בכינוס מיוחד ומרשים בסימן של אחדות התאספו ובאו כולם יחד רבנים, עובדי המועצה הדתית והמחלקות לטקס מיוחד לרגל השנה החדש באולם בית הכנסת ''נצח ישראל'' ע"ש של הרב הראשי רבי ישראל אליזרע זצ"ל.
 
את המעמד פתח בברכה לשנה החדשה רב העיר הגאון רבי יוסף שיינין שליט"א, שציין כמה נעים לראות שכולם מתאספים יחד בכינוס בו מציינים את הפעילות השוטפת של העובדים המסורים בכל מעגל השנה בנושאי הדת השונים בעירנו.
 
בשלב זה כובד היו"ר החדש הרב עובדיה דהן לשאת דברי ברכה. בדבריו ציין לשבח את היו"ר הקודם, שלמה אליזרע, אשר השאיר רושם מצויין ונפלא במועצה והכל מתוך צניעות האופיינית שלו ובירך אותו שיצליח בכל מעשי ידיו. בדבריו נשא רעיון קצר לכבוד ראש השנה וציין שכולו תפילה להמשיך ולשרת את תושבי העיר בתחום המועצה הדתית כפי שהיה בעבר לרווחת התושבים בכל אזורי העיר וסיים בברכת שנה טובה ומבורכת שנת שגשוג הצלחה ובריאות לכל העובדים והעובדות וכל בית ישראל.
 
אחריו נשא דברים נרגשים היו"ר היוצא, שלמה אליזרע, שבתחילת דבריו ציין שלכתחילה הוא לא היה אמור לשאת דברים אבל שכולו נרגש וציבור הנאספים היטה אוזן לשמוע כל מילה כאשר פרש את עבודתו ביד רמה במשך כמעט 20 שנה במועצה הדתית וציין לשבח את העובדים והעובדות שעשו ועושים מלאכתן בנאמנות. "גם כיום, כשאני עוזב את המועצה, ב"ה המועצה נמצאת בידים הטובות והנאמנות של הרב עובדיה דהן, שאני חייב לומר שבתקופה הקצרה בו הוא מכהן בתפקיד היושב ראש, הוא עובד נפלא וזה הרבה מהציפיות שחשבתי. הוא נותן את השירותים לכל המגזרים בהארת פנים ובצורה הטובה ביותר ואני בטוח שהרב דהן יצליח בעבודתו לתועלת כל צורכי הדת ולמען התושבים". בסיום דבריו איחל ברכת שנה טובה לרבנים ולכל צוות העובדים והעובדות.
 
דברי ברכה נשא מ"מ רה"ע הרב עמרם כנפו בתחילת דבריו הביא את ברכת ראש העיר ד''ר יחיאל לסרי שנבצר ממנו ברגע האחרון להשתתף בטקס. בדבריו ציין לשבח את עבודתו של היו"ר היוצא, שלמה אליזרע, על עבודה נהדרת בפעילות שוטפת בכל תחום פעילות המועצה הדתית והבטיח שיעמוד לימין המועצה בנושא תקציב המועצה הדתית. עוד ציין והדגיש שהמועצה הדתית באשדוד היא אחת מהמועצות הדתיות הטובות בארץ וזה ידוע לכל וכל זה הודות לעובדים ולעובדות המסורים ממש סביב השעון בכל ימות השנה.
 
בסיום המעמד שתו המשתתפים כוסיות לחיים כאשר כולם מאחלים ומברכים את שלמה אליזרע ואת היו"ר החדש הרב עובדיה דהן שימשיך ויצליח בתפקידו כפי שאכן נכנס בהילוך גבוה בכל תחום פעילות השוטפת במועצה הדתית.

דוד סגל
  [צלם]
 דוד סגל
 [צלם]
דוד סגל
[צלם]
דוד סגל
  [צלם]
דוד סגל
  [צלם]