שבת ג' באייר תשפ"ד 11/05/2024
חפש
  • טורקיה על המשט: תקרית בין ידידות

    דיפלומטים טורקיים שהגיעו לוושינגטון הסבירו, כי טורקיה תמשיך לנהל יחסים דיפלומטים קרובים עם ישראל, וכי היא רואה את תקרית המשט כ"תקרית בין ידידות". ההבהרה מגיעה על רקע אזהרתו של אובמה לארדואן

    להמשך...

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

הצטרף לרשימת תפוצה

נא הכנס מייל תקני
הרשם
הצטרפותכם לרשימת התפוצה – לכבוד היא לנו, בקרוב יחד עם השקתה של מערכת העדכונים והמידע תעודכנו יחד עם עשרות אלפי המצטרפים שנרשמו כבר.
בברכה מערכת 'עולם התורה'

אנ"ש

הגאון רבי דוד ויינברגר שליט"א מארה"ב בסיור עם ראש עיריית בני ברק אצל גדולי ישראל

הגאון רבי דוד ויינברגר שליט"א, רבה של לורנס בלונג-איילנד, נפגש עם גדולי ישראל בב"ב

יוחנן וייסברג ז' באלול תשס"ט - 27/08/2009 14:17

ללשכת ראש עיריית בני-ברק, הרב יעקב אשר, הגיע אורח מיוחד מארצות הברית: הגאון רבי דוד ויינברגר שליט"א, רבה של קהלת 'שערי תפילה' בלורנס שבאזור לונג-איילנד.

קהילת שערי תפילה, העומדת לימין הקרן לפיתוח בני-ברק, פרסה את חסותה לבניית פארק ענק לרווחת ילדי בני-ברק. את הפארק תבנה העירייה באזור צפון העיר, כשעלות בניית הפארק יגיע מידם הרחבה של אנשי הקהילה בלונג איילנד.

הגאון רבי דוד ויינברגר שליט"א דן עם ראש העיר הרב יעקב אשר על התוכניות העומדות על הפרק לשיפור פני העיר, והרעיונות לעידוד הנוער ללימוד, תוך הרחבת הדעת.

לאחר מכן יצא האורח, יחד עם ראש העיר, למעונו של מרן הגאון רבי חיים קניבסקי שליט"א, כשאת המשלחת מלווה מנהל הקרן לפיתוח בני ברק הרב משה אייזן.

מרן הגאון רבי חיים קניבסקי קבלם בחביבות יתירה. ראש העיר פירט בפני מרן שליט"א את רוחב ליבו של האורח החשוב שליט"א, בהדגישו שקהילתו עומדת בחום לימין הקרן לפיתוח העיר. מרן הגר"ח שליט"א הביע קורת רוח מרוממת ובירך את האורח הרה"ג שליט"א בשפע ברכות והצלחה. כן בירך את ראש העיר ומנהל הקרן.

ממעונו של מרן הגאון רבי חיים קניבסקי שליט"א פנו לסיור במתחם החדש של תלמודי התורה ברחוב חזון איש, במהלכה סייר האורח החשוב בתלמוד תורה בוסטון, שם התלווה למשלחת מנהל התלמוד תורה, הרב נתן פוקסברומר שליט"א, שסייר עם האורח בכיתות הלימוד ובבנין הת"ת, והביע את התרשמותו הגדולה משיטת הלימוד והחינוך הטהור הנהוג בת"ת זה שנים.

מקבל שלום ממרן הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט"א [צלם]

 [צלם]

בסיור במתחם מוסד [צלם]

 [צלם]