יום שישי כ"ה בניסן תשפ"ד 03/05/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

פיגוע ירי במחנה צבאי פורט הוד שבטקסס: 12 חיילים נהרגו

קצין בצבא ארה"ב פתח באש בבסיס האמריקני "פורט הוד" שבמדינת טקסס, רצח 12 חיילים ופצע 31 נוספים

דוד שמואלי י"ט בחשון תש"ע - 06/11/2009 07:46
 12 חיילים נהרגו ו-31 נוספים נפצעו בעת שחייל חמוש פתח אמש (ה') באש בבסיס הצבא האמריקני "פורט הוד" אשר במדינת טקסס - כך דיווחו אתמול בלילה כלי התקשורת בארה"ב.
 
גורמים צבאיים מסרו כי היורה, קצין בריאות נפש, נעצר מיד לאחר שנורה. הרקע לתקרית אינו ברור לעת עתה, אולם עמיתיו של היורה דיווחו כי חשש מהצבתו הצפויה בעיראק. על פי אחד הפרסומים, הוא משך את תשומת לב הרשויות כבר לפני כ-6 חודשים כשפרסם בתקשורת המקוונת מידע הנוגע למחבלים מתאבדים.
 
בתדריך שערך הגנרל בוב קון בתום הירי נמסר כי היורה, אשר היה לבוש במדי צבא ארה"ב ואף חמוש ברובה M16, נכנס, ככל הנראה, לאחד הבניינים בבסיס ומיד פתח באש לעבר כל הנוכחים. היורה הינו קצין בדרגת רב-סרן העונה לשם מאליק נאדל חסן, שהיה אמור להישלח למשימה בעירק. מפרטים שפורסמו עד כה מתברר כי חסן, רווק מוסלמי (39), שירת כקצין בריאות נפש. תחילה דווח כי נהרג, עם זאת בתדריך הובהר כי הוא חי, וכי הוא עצור על ידי כוחות הביטחון.
 
כוחות הביטחון של ארה"ב דיווחו כי מיד לאחר הירי נסגר הבסיס, ואיש לא הורשה לצאת או להיכנס אליו. מוסדות הלימוד הסמוכים לבסיס נסגרו גם כן. יצוין כי בסיס פורט הוד הינו המתקן הגדול ביותר של צבא ארה"ב, השוכן ליד העיר אוסטין, ומתגוררים בו למעלה מ-30 אלף בני אדם. 
 
 
 
  1. 1. והעולם לא מזדעזע
    יעקב 06/11/2009 11:05
    למה רק מזדעזעים כשזה קורה בארץ הקודש?