יום שלישי ט"ו בניסן תשפ"ד 23/04/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

השגרירות הישראלית בארה"ב הורתה: התעלמות מוחלטת מנתניהו

עובדי משרד החוץ בארצות הברית קבלו הנחייה שלא לסייע כלל לפמליית ראש הממשלה שתגיע לוושינגטון בעוד כשבוע, בשל העיצומים שמונהגים כעת. למרות שמדובר במהלך מדיני רב משמעות, העובדים נחושים להגיע להעלאת שכרם, חשש במשרד החוץ מפני הצטרפותו של השגריר עצמו לשביתה

איתן פריד, י"ד באלול תש"ע - 24/08/2010 13:05

השגרירות הישראלית בארצות הברית לא תסייע לפמליית ראש הממשלה בעת ביקורו בוושינגטון, על מנת להשתתף בפסגה לפתיחת המשא ומתן בין ישראל לרשות הפלסטינית, זאת אם תבוצע הוראת משרד החוץ לכל עובדיו בגולה.

במברק ששיגר הבוקר (ג') ועד עובדי משרד החוץ בירושלים לשגרירות בוושינגטון הונחו כל העובדים שלא לסייע בדבר ללשכתו של ראש הממשלה החל מתיאום המלונות, מקומות השהייה, סידורי הנסיעות וכל התכנונים הלוגיסטיים שמלווים את מסעו, על מנת למחות על אי העלאת שכרם, חרף העיצומים שנקטו העובדים, ואשר הוחרפו בשבועות האחרונים.

עובדי משרד החוץ מבקשים קבלת שכר ברמה של משרדים ממשלתיים אחרים, ומפני שדרישתם לא נענתה, הוחלט שלא להתייחס לחשיבותו המדינית הרבה של הביקור, ולא לסייע בו.

במשרד החוץ מעריכים כי פמליית ראש הממשלה תסדר בכוחות עצמה בתיאום כל סידורי היבקור, אולם החשש הוא כי השגריר עצמו, מייקל אורן, ישתף פעולה עם השובתים. למרות דביקותם במטרה, במשרד החוץ לא מעוניינים לשרוף לגמרי את הגשרים, ומצפים שהשגריר כן ימשיך למלא את כל תפקידיו.

מברק העיצומים של משרד החוץ []