שבת י' באייר תשפ"ד 18/05/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

נשיא איראן תוקף: "הפיגוע – פשע נגד האנושות"

גורמים רשמיים באיראן: בריטניה וארה"ב עומדים מאחורי הפיגוע שנועד "לפגוע באחדות השיעית-סונית"

אבי משה ל' בתשרי תש"ע - 18/10/2009 17:46
"העבריינים שביצעו פשעים נגד האנושות יטופלו בצורה רצינית". כך הגיב היום (א') נשיא איראן, מחמוד אחמדינג'אד, בעקבות פיגוע ההתאבדות בדרום-מזרח המדינה, בו נהרגו עשרות בני-אדם, בהם שישה בכירים במשמרות המהפכה של הרפובליקה האסלאמית.
 
איראן האשימה בצהרים את ארצות הברית ובריטניה בביצוע פיגוע נגד הבכירים במשמרות המהפכה, שהיו בנסיעה בכלי-רכב סמוך לגבול עם פקיסטן. הפיגוע בוצע באמצעות מחבל מתאבד שידע על נתיב הנסיעה של הבכירים ופוצץ עצמו בעת שעברו במקום.
 
ארגון משמרות המהפכה של איראן פרסם היום הודעה, בה נאמר: "אין ספק שהפעולה האלימה והלא אנושית הזאת נעשתה במסגרת אסטרטגיה שטנית של גורמים זרים ואויבי המשטר במטרה לפגוע באחדות השיעית סונית וליצור פילוג בשורות האיראנים".
 
בין ההרוגים בפיגוע – הגנרל נור עלי שושטרי, סגן מפקד זרוע היבשה של הארגון הצבאי, הגנרל מוחמד-זאדה, מפקד משמרות המהפכה במחוז, מפקד משמרות המהפכה בעיר איראנשהר ושני מפקדים נוספים.
 
לפי הדיווחים באיראן, שיירת בכירי הצבא האיראני עשתה את דרכה לכינוס פיוס בין הפלג הסוני לשיעי במחוז סיסטן-בלוצ'יסטן שבאזור הסמוך לגבול עם פקיסטן ואפגניסטן. גורמים בצבא איראן אמרו, כי מדינות המערב חפצו לסכל את הסיכוי לשלום באזור, ולכן גרמו לפיצוץ.
 
עד לשעה זו טרם פורסמה הודעה על קבלת אחריות לפיגוע. באיראן חושדים כי קבוצה סונית מיליטאנטית, "ג'ונדאללה", שכבר ביצעה בעבר התקפות שונות נגד גופים שיעיים, היא זו שביצעה את הפיגוע היום.
  1. 4. תפסיקו להתעסק עם ראש הבטטה
    חיים הערש 18/10/2009 21:38
    נמאס כבר לקרוא כל היום על כל גיהוק של שונאי ישראל, עזבו את ראשי הבטטה, ספרו לנו קצת מהטוב אשר ברא לנו ה' כאן בעולם
  2. 3. מצטרף ל-1
    זלמן 18/10/2009 19:08
    אולי תביאו חדשות אחרות חוץ מהאוייבים של עם ישראל?
  3. 2. מה אתה רוצה
    גם אני חרדי 18/10/2009 18:53
    שהם ידווחו כל היום על הרוצחים והנרצחים במדינת ישראל? על כל הזוועה שמתחוללת ברחובות המדינה הציונית שהפכה לרפובליקת בננות?
    רחמיי על אתרוג שאין להם אפשרות לדווח על החדשות שמתרחשות בארץ ונאלצים להתעסק כל הזמן עם האירנים.
  4. 1. אתם אתר שמאלני?
    חרדי 18/10/2009 17:53
    כל היום אתם מביאים את דבריהם של שונאי ישראל בהבלטה, תפסיקו עם זה.