שבת י"ט בניסן תשפ"ד 27/04/2024
חפש
  • טורקיה על המשט: תקרית בין ידידות

    דיפלומטים טורקיים שהגיעו לוושינגטון הסבירו, כי טורקיה תמשיך לנהל יחסים דיפלומטים קרובים עם ישראל, וכי היא רואה את תקרית המשט כ"תקרית בין ידידות". ההבהרה מגיעה על רקע אזהרתו של אובמה לארדואן

    להמשך...

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

הצטרף לרשימת תפוצה

נא הכנס מייל תקני
הרשם
הצטרפותכם לרשימת התפוצה – לכבוד היא לנו, בקרוב יחד עם השקתה של מערכת העדכונים והמידע תעודכנו יחד עם עשרות אלפי המצטרפים שנרשמו כבר.
בברכה מערכת 'עולם התורה'

לאומית: מרכז חדש - "חזון איש"

לאומית: מרכז חדש - "חזון איש"

קופ"ח לאומית חונכת את המרכז הרפואי השלישי שלה ברמת שלמה. במרכז החדש שירותי רפואת ילדים, משפחה, רפואה מקצועית ושירותי מעבדה

איתמר רוזן, י"ח בניסן תש"ע - 02/04/2010 11:00
קופת חולים לאומית ממשיכה להרחיב את פעילותה הענפה במחוז ירושלים ומשיקה בימים אלו מרכז רפואי נוסף בשכונת רמת שלמה.

המרכז החדש ברח' חזון איש 21, מציג מגוון רחב של שירותי רפואה ציבורית ומציע רמה חסרת תקדים הן ברמת העיצוב והן ברמת השירותים.

במרכז ניתנים מגוון שירותי רפואה, כגון: רפואת ילדים, משפחה ורפואה מיקצועית וכן שירותי מעבדה הניתנים על ידי אח או אחות. הצוות המעניק שירותים במקום, כולל רופאים מהשורה הראשונה, ד"ר מרינה גלפרין וד"ר ולנטין אנשלביץ המוכרים היטב למאות מתושבי המקום כרופאים מומחים בעלי מוניטין וניסיון רב ברפואת ילדים ומשפחה.

המתחם כולו מרווח ומעוצב בקו חדשני ועדכני. לרשות המבוטחים קיימים חדרי המתנה מרווחים וחדרי טיפולים, המאובזרים בציוד המתקדם והמשוכלל ביותר. 

ללאומית ברמת שלמה שלשה מרכזים רפואיים, מרכז רפואי  ברח' ברכת אברהם, מרכז בריאות האישה ברח' אגרות משה, המרכז החדש הנוסף ברח' חזון איש ובית מרקחת לאומית פארם המעניק שירות בכל שעות היממה.

יצוין כי בקרוב תיפתח מרפאת שיניים עם רופאי שיניים בכירים שתיתן מענה ייחודי למבוטחי לאומית ברמת השירות והמחירים האטרקטיביים. 

בהנהלת לאומית במחוז ירושלים אמרו, כי "אנו רואים בפתיחת המרכז הנוכחי נדבך נוסף בפיתוח שירותי הבריאות של לאומית בירושלים ומאמינים כי פתיחת הסניף החדש, מאפשרת לנו לתת מענה נרחב ומקצועי נוסף לצרכי הקהילה בשכונת רמת שלמה".