יום שישי י"ח בניסן תשפ"ד 26/04/2024
חפש
  • טורקיה על המשט: תקרית בין ידידות

    דיפלומטים טורקיים שהגיעו לוושינגטון הסבירו, כי טורקיה תמשיך לנהל יחסים דיפלומטים קרובים עם ישראל, וכי היא רואה את תקרית המשט כ"תקרית בין ידידות". ההבהרה מגיעה על רקע אזהרתו של אובמה לארדואן

    להמשך...

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

הצטרף לרשימת תפוצה

נא הכנס מייל תקני
הרשם
הצטרפותכם לרשימת התפוצה – לכבוד היא לנו, בקרוב יחד עם השקתה של מערכת העדכונים והמידע תעודכנו יחד עם עשרות אלפי המצטרפים שנרשמו כבר.
בברכה מערכת 'עולם התורה'

יש לי מושג

היד הגדולה

בתואר 'ארגון מייעץ למועצה הכלכלית- חברתית של האו"ם', התואר הגבוה ביותר שניתן לארגון ישראלי - יהודי לא ממשלתי, הוכתר ארגון 'יד שרה' לאחר 29 שנות פעילות.

נ. ליברמן ט"ו בתמוז תשס"ט - 07/07/2009 07:19

ארגון יד-שרה המכהן כ'ארגון מייעץ למועצה הכלכלית - חברתית של האו"ם' הינו ארגון החסד הגדול ביותר בישראל, ארגון 'יד שרה' נוסד על ידי ראש עיריית ירושלים לשעבר הרב אורי לופוליאנסקי המשמש כיום כנשיא הארגון.

מרכז הארגון, שהוקם בשנת ה'תשל"ו (1976) שוכן בירושלים ומונה מעל 100 סניפים, ועוזר לכל משפחה שנייה בישראל. תקציבו של הארגון,
המשאיל ציוד רפואי, ומספק שירותים שונים בתחום הסיעוד והרפואה עומד על כ-50 מליון שקלים, ומתוקף היותו חוסך לקופת האוצר של ישראל 320 מליון שקלים בכל שנה, זכה בשנת ה'תש"ן (1990) בפרס קפלן לחיסכון וייעול.

בתואר 'ארגון מייעץ למועצה הכלכלית- חברתית של האו"ם', התואר הגבוה ביותר שניתן לארגון ישראלי - יהודי לא ממשלתי, הוכתר ארגון 'יד שרה' לאחר 29 שנות פעילות.

ארגון 'יד שרה' נקרא על שמה של אמו של מייסד הארגון הגב' שרה לופוליאנסקי.