יום שישי י"ח בניסן תשפ"ד 26/04/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

המשטרה: לא נחכה לאולמרט עם אזיקים

גורמים במשטרה אומרים כי אין בכוונת המשטרה להמתין לעצור את ראש הממשלה לשעבר אולמרט עם שובו לישראל "לא מדובר פה בעבריין נמלט, שאנחנו צריכים להמתין לו עם אזיקים בשדה התעופה". אולמרט: "אני מכחיש כל קשר לרמיזות"

אהרן שיין, כ"ז בניסן תש"ע - 11/04/2010 08:08
"נחכה בלי אזיקים" – בכיר במשטרה אומר כי המשטרה לא מתכוונת להמתין לראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט בנמל התעופה בן גוריון "עם אזיקים". אולמרט מצידו מכחיש כל קשר לפרשת הולילנד "אני מכחיש כל קשר לרמיזות" אמר אולמרט בהתייחסו לרמיזות שהועלו כאילו הוא מעורב בפרשת הולילנד.

העיתון 'מעריב' מצטט הבוקר גורמים במשטרה שהבהירו כי בשלב זה אין בכוונת המשטרה להמתין לראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, בנמל התעופה בן גוריון, עם שובו לארץ. "לא מדובר פה באיזה עבריין נמלט, סוחר סמים או טרוריסט שאנחנו צריכים להמתין לו עם אזיקים בשדה התעופה", אמרו הגורמים, "גם אם נחליט שאנחנו צריכים לחקור אותו או לגבות עדות, אנחנו יודעים איך לעשות זאת" הסבירו.

אולמרט שהה בשבוע שעבר בארה"ב ולאחר מכן נסע למדריד מלווה בבנו. בכוונת אולמרט להספיק טרם חזרתו לישראל ביקור בצרפת ולהשתתף באירועי "מצעד החיים" באושוויץ שבפולין.

בפרקליטות מעיריכם כי השבוע הקרוב יהיה גדוש באירועים דרמטיים עם היכנס חקירת "פרשת הולילנד" לשלב השני. במהלך השבוע צפויים להיחקר בכירים לשעבר בעיריית ירושלים וגורמים נוספים שהיו מעורבים על פי החשד בהסדרה המפוקפקת של הפרויקט השאפתני שכונה "מפלצת מכוערת".

אמש והבוקר התראיין ראש הממשלה לשעבר אולמרט לכמה כלי תקשורת והדף את החשדות המיוחסים לו. אולמרט הכחיש כל קשר לפרשת הולילנד שמיוחס לו על פי השמועות: "זה חלק ממסע הרמיזות המדהים והמעורר תמיהה. הפרקליטים שלי נפגשו השבוע פעמיים עם פרקליט המחוז, ודנו בעניינים שקשורים בין היתר בטענות נגדי. אבל לא נשמעה אף מילה אחת, לא אפילו של קצה של רמז שרוצים לחקור אותי. פשוט שום דבר, ואני תוהה מה אני צריך לעשות? לשבת בבית ולחכות למישהו שיודיע לי הודעה כלשהי?".

אולמרט הוסיף ודחה את ההערכה כאילו היה בכוונתו להימלט מהארץ: "מראש הייתי מתוכנן לשורה של פגישות, ואני אחזור בסוף השבוע כפי שתכננתי", הוסיף.

אולמרט הצהיר כי אם יזומן לחקירה, יופיע לאלתר במשטרה וישתף פעולה עם החוקרים.