יום שישי י"ח בניסן תשפ"ד 26/04/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

איילון: מדובר בתמרור אזהרה

סגן שר החוץ, דני איילון, ביקר במקום נפילת הקסאם וערך במקום מסיבת עיתונאים: "גולדסטון נתן רוח גבית לטרור וניסה לקחת מאיתנו את זכות ההגנה העצמית"

ראובן שטיין, ג' בניסן תש"ע - 18/03/2010 19:37
סגן שר החוץ, דני איילון, ביקר היום (ה') בדרום, במקום נפילת רקטת הקסאם וערך במקום מסיבת עיתונאים. "ניסינו לתת לשלום הזדמנות, אבל הפלסטינים המשיכו עם ירי הרקטות. גולדסטון נתן רוח גבית לטרור וניסה לקחת מאיתנו את זכות ההגנה העצמית. אני קורא לאלו שתקפו אותנו להגיע הנה ולראות את השלכות הדוח", אמר איילון.
 
עוד אמר סגן השר: "באתי לכאן על מנת לתת כבוד ולנחם את משפחת ההרוג. מדובר בפועל תמים שהלך בבוקר לעבודה ולא חזר הביתה בגלל הטרור הפלסטיני. אנחנו שולחים את תנחומינו גם לממשלת תאילנד. ניסינו לתת לשלום הזדמנות, אבל הפלסטינים המשיכו עם ירי הרקטות".

איילון ביקש להעביר מסר "למדינות השפויות" ולהגיד להן שמדובר בתמרור אזהרה. לדבריו, "הסתה כמו שראינו מובילה לטרור. אנחנו רוצים להבהיר שאם גולדסטון או בלעדיו ישראל תעשה מה שהיא נדרשת על מנת להגן על אזרחיה".

האם תהיה תגובה צבאית נגד משגרי הרקטות? לפי איילון, "ישראל תעשה כל מה שצריך לעשות על מנת לשמר ולשפר את כושר ההרתעה שלה ועל מנת שמקרים כמו אלו לא יחזרו על עצמם. מעולם לא ביקשנו אישור כדי להגן על אזרחי המדינה - ולא נעשה זאת עכשיו".