שבת י' באייר תשפ"ד 18/05/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

ליברמן: עשינו הכל, ממתינים לפלסטינים

השר טען כי ישראל עשתה כל שניתן כלפי הרשות, וכי עכשיו "הכדור במגרש הפלסטיני, שיעשו מה שרוצים"

איתן פריד ט' בכסלו תש"ע - 26/11/2009 08:53

"שיעשו מה שהם רוצים", כך אמר הבוקר (ה') שר החוץ, אביגדור ליברמן לגבי הפלסטינים. לטענת שר החוץ, ישראל עשתה כל שניתן כלפי הרשות ואבו-מאזן, וכעת על הפלסטינים לפעול כראות עיניהם. "עשינו כלפי אבו-מאזן כל מה שאפשר לעשות", אמר ליברמן "אך המחויבות שלנו היא כלפי תושבי יהודה ושומרון".

ליברמן הוסיף עוד ואמר, כי "הכדור במגרש הפלסטיני". לדבריו, אין להאשים את ישראל בטרפוד המו"מ משום שהיא, מבחינתה, נתנה את כל הדרוש. וכעת על הרשות לפעול. "ירצו  - ייכנסו למשא ומתן לא ירצו – שיעשו מה שהם רוצים".

בראיון לגלי-צה"ל התייחס השר להחלטה על הקפאת הבנייה הזמנית בשטחי יו"ש כפי שהוכרזה אתמול (ד') ואמר, כי היא אינה מוחלטת גם באזורים שהוכרזה, ובוודאי מבחינת השטחים שאינה כוללת: ירושלים. "בהחלטה יש המשך בנייה של מוסדות ציבור ושל מבנים שכבר החלה בנייתם, הבנייה ביהודה ושומרון הופסקה כמעט במלואה כבר בשנה וחצי האחרונה. כל בנייה, גם ביישובים הגדולים שנמצאים בקונצנזוס נתקלת בקשיים". לדבריו, "צריך להציג לקהילה הבינלאומית שאנחנו מוכנים למו"מ".