שבת י' באייר תשפ"ד 18/05/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

בימין מאשימים: נתניהו ממשיכו של שרון

ביו"ש תוקפים בחריפות את נתניהו על הקפאת הבנייה וקוראים לפרישת מפלגות הימין מהממשלה

אבי משה ח' בכסלו תש"ע - 25/11/2009 16:25
סערה גדולה בימין, לנוכח ההכרזה הצפויה של ראש הממשלה, בשעות הקרובות, על הקפאת הבנייה ביהודה ושומרון למשך עשרה חודשים.
 
יו"ר האיחוד הלאומי, חבר הכנסת יעקב כ"ץ (כצל'ה) אמר, כי לא יתכן "שנתניהו יירק בפרצופם של מי שהבטיח להם לפני פחות משנה, כי ישמש חלופה לדרך העקירה של שרון". כץ קרא לכל מתפקדי הליכוד להחזיר את תעודות החבר שלהם ולחבור סביב האיחוד הלאומי, וכן לחברי הקואליציה מהליכוד, הבית היהודי, ישראל ביתנו, ש"ס ויהדות התורה, לפרוש מהממשלה. 
 
ח"כ אורי אורבך מהבית היהודי אמר, כי "חברי הליכוד לא יכולים לשבת רגל על רגל, כאילו מדובר ברוח נעימה של סתיו ולא בהקפאה עמוקה של ההתיישבות בירושלים וביו"ש. מסמך הגזירות חמור מאד ולא נעבור עליו לסדר היום", אמר אורבך.
 
ח"כ דני דנון מהליכוד אמר, כי נתניהו צריך להביא את ההחלטה לאישור סיעת הליכוד. "במידה ונתניהו לא יעשה כן, אכנס את מרכז הליכוד לדיון בנושא הנוגד את הבטחות הליכוד לבוחרים", אמר דנון. לדבריו, "המתיישבים הם הצבא הטבעי של ממשלה לאומית. בתקופה של נתניהו - ברק הפך את המתיישבים לאויבים. צה"ל ייעודו לאפשר לאזרחי ישראל אורח חיים תקין ועם הצווים האלו הוא הורס להם את איכות החיים".
 
בכוונת ח"כ דנון לכנס היום בערב לדיון מיוחד ח"כים מהליכוד, ראשי רשויות מיש"ע וראשי מועצת יש"ע.
 
ח"כ אריה אלדד מהאיחוד הלאומי אמר, כי "הציבור ביו"ש שהתפתה להצביע עבור נתניהו צריך לגלגל היום בזפת ובנוצות את כל מי שקרא לו להצביע ליכוד". אלדד תקף בחריפות את שרי הימין, ואמר כי "על הצעדים הדרקונים שיהפכו את המתיישבים לפושעים פלילים אחראים הרשקוביץ, עוזי לנדאו, בני בגין ומשה יעלון, לא פחות מביבי, ברק ואריאל אטיאס", אמר.
 
ראש מועצת אפרת, עודד רביבי, אמר כי ציפה לתנופת בנייה, בתקופת ממשלת נתניהו, אחרי שבע שנות הקפאה. "במקום זה אנחנו מקבלים הודעה רשמית של ראש ממשלת ישראל שחל איסור על יהודים לבנות בתים בנחלת אבותיהם".
 
יו"ר מועצת יש"ע, דני דיין, תקף את ראש הממשלה, ואמר כי "ממשלת נתניהו נבחרה תוך הבטחה לפתח את ההתיישבות ביש"ע. מיד לאחר כינונה הצרה את צעדי ההתיישבות ועכשיו היא עוברת לשלב הרדיפה וחיסול ההתיישבות. על שרי הממשלה מוטלת האחריות למנוע את זה", אמר דיין.
 
  1. 1. בעזרת השם סופו יהיה כסופו של שרון [לל"ת]
    צמח 25/11/2009 17:58