שבת י' באייר תשפ"ד 18/05/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

עיתון טורקי מדווח על ביקורו של בן אליעזר בטורקיה ומפרסם "חילוקי דעות בישראל"

שר החוץ ליברמן מחרים את הטורקים, ובן אליעזר אומר בביקור ממלכתי באיסטנבול "ישראל זקוקה לטורקיה"

ראובן שטיין ו' בכסלו תש"ע - 23/11/2009 16:00
איך ישראל מתייחסת לטורקים? תלוי את מי שואלים: ביקורו של שר התמ"ת בנימין בן אליעזר בטורקיה מעורר גלים גם בתקשורת הטורקית. העיתון הטורקי המוביל הקדיש כותרת לביקורו של בן אליעזר הבוקר כשמדווח על הביקור הרשמי: "איסטנבול מפלגת את ישראל", מדווח העיתון תוך כדי שמפרט את המחלוקת בין בן אליעזר לשר החוץ אביגדור ליברמן, סביב האופן שיש להתייחס לטורקיה על רקע הביקורת שהשמיעו מנהיגיה על ישראל.

בן אליעזר נמצא כעת בטורקיה והוא הגיע עם משלחת ישראלית רשמית כדי לפשר ולבקש מהטורקים לחזור ולתווך בשיחות השלום בין ישראל לסוריה, תמורת החזרת היחסים בין טורקיה לישראל למסלולם בהיבטים הכלכליים, מדיניים ואסטרטגים. עמדתו של בן אליעזר כי יש אינטרס אסטרטגי משותף בין ישראל לטורקיה, נוגדת את הצהרתו האחרונה של ליברמן, שאמר אתמול כי טורקיה לא ראויה לתווך נוכח התבטאויותיה האנטי ישראליות.

במסיבת עיתונאים אמר בן אליעזר כי "ישראל צריכה את טורקיה וטורקיה צריכה את ישראל. שתי המדינות סובלות מאותן בעיות וצריכות לערוב זו לזו". אחד העיתונאים שאל האם יש משבר בממשלת ישראל נוכח ביקורו בטורקיה, ובן אליעזר הבהיר: "אני לא נמצא כאן בביקור פרטי אלא בשם ממשלת ישראל וראש ממשלת ישראל. מה שאמרתי הוא בשם הממשלה וראש הממשלה".
  1. 2. ארור יהיה מי שיוותר על רמת הגולן כתוצאה מפתרון
    ג'ינג' = ת"א היהודי 23/11/2009 20:19
    המשבר עם הצ'וסלמים הארורים האלה!!

    מי מנהל את המדינה הזאת? פושעי אוסלו? השמאלנים שביבי הכניס לממשלה?? שר הכישלון או שר התיאבון?? מה קורה פה??

    פושע אוסלו שמסתובב בעולם וממשיך להפיץ את המדיניות הרת האסונות שלו כאילו לא נרצחו מספיק יהודים בגללו כאילו לא המיט עלינו מספיק נזקים ואסונות כאילו לא היו בחירות ובחרנו ממשלה אחרת!!

    את מי בחרנו בבחירות ?? את ביבי את המושחת בזה?
    97% אלה הימין ו -3% מתנהגים כאילו הם נבחרו בבחירות!!

    ארור יהיה מי שילך בדרכם של פושעי אוסלו או בתוכניות דומות שפושעי אוסלו יחד עם המושחת הזה התוו!

    בגלל השתיקה של ביבי צריך ללחוץ עליו שיתפטר ונלך לבחירות, לא יתכן שהוא יגנוב את הקולות שלנו כמו שרון וימשיך בדרך של השמאלנים שרק אסונות נזקים המיטו עלינו וימשיך את שתיקת הכבשים שלו מול השמאל שמנהל לנו את המדינה!

    לא מסוגל גדול עליך תתפטר!!

    הוא מעורר הרבה אי שקט בתוך העם!! ההתרפסות שלו השקרים שלו הצביעות שלו, מסלף, מעוות את המדיניות שלו לטובת השמאלנים כאשר בכלל בחרנו ימין, מתווה תוכניות יחד עם השמאל כאילו הימין לא קיים, מפר הבטחות שולח מסרים לכלב אסד, מבטיח לבנות מדינת טרור, רוצה שוב לגרש יהודים מביתם, כדרך השמאלנים רוצה לשחרר רוצחים על מנת לפתוח מעל דמים מחדש, רודף אחרי החיילים חובשי הכיפות שמסרבים לגרש יהודים אבל לא רודף אחרי השמאלנים שמכפישים את העם היהודי ואת צה"ל!

    זה לא ביבי שבחרנו זה אישיות זרה קרה ומנוכרת כמו השמאלנים!

    בחרנו ביבי קיבלנו טיבי!!


    נלך לבחירות ונבחר את פייגלין את מרזל ככה נהיה יותר מוגנים!

    לך קח את עצמך ואת הממשלה הארורה הזאות ולכו הביתה!! אנחנו לא נהיה שוב שעיר לעזאזל של המושחתים האלה!

    נמאס מגנבים כמוך וכמו שרון שגנבו את הקולות שלנו על מנת ליישם את המדיניות הרת האסונות של השמאלנים המושחתים של פושעי אוסלו! ה

    מושחתים תמיד הם אלה שלוחצים לויתורים על אדמות המדינה על מנת להתחמק מהעונשים הארורים שלהם כאילו שמערכת המשפט השמאלנית תעשה להם משהו והעם היהודי משלם את המחיר כמו שרון המושחת שבגללו גורשו היהודים מביתם!
    ארור יהיה מי שיוותר או יבטיח שעל מהאדמות שלנו לבני הבלייעל הארורים!!
  2. 1. שניהם צודקים
    משה 23/11/2009 16:48
    ישראל צריכה את תורכיה, וישראל צריכה להגיב על דברי הבלע של ראש הממשלה שלה. אני לא בטוח ששני השרים אינם מתואמים.