שבת י' באייר תשפ"ד 18/05/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

ליברמן מוביל במצעד המושחתים

בראש דירוג השרים המושחתים: ליברמן במקום הראשון. בקרב חברי הכנסת - הח"כים הערביים. ובמי התנקמו?

איתן פריד ל' בחשון תש"ע - 17/11/2009 22:53

אימון בנבחריו אין לציבור כלל, אך מעניין ביותר לראות כיצד הוא מביע זאת: מדד השחיתות המוצג בכנס השנתי של מכללת ספיר המתייחס לרשימת נציגי הציבור המושחתים ביותר מעמיד במקום הראשון את שר החוץ, אביגדור ליברמן, כשר שהציבור רואה אותו  כ'מושחת ביותר'. 58% מן האזרחים שנשאלו השיבו כי הם רואים את התנהגותו של ליברמן כמושחתת עד מושחתת מאד. ה'זכייה' של ליברמן הינה די הגיונית על רקע בקשות המשטרה להעמידו לדין.


במקום השני הצליחו להציב דווקא חבר כנסת חרדי, שר הפנים, הרב אלי ישי, יו"ר סיעת ש"ס. ישי נאלץ לשלם כעת את המחיר על מאבקו ללא פשרות בשמירה על צביונה היהודי של מדינת ישראל ועומדו בפרץ מפני הצפת הארץ בעולים זרים שאינם בני ברית.


ישי, שהשתתף בכנס בו הוצגו הנתונים התייחס לביקורת הניתכת נגדו בנושא גירוש ילדי הזרים ואמר כי "בסתר, כל שאר השרים תומכים בי ובעמדתי בעניין גירוש ילדי העובדים הזרים. מדינת היהודים היא מדינת הגירה ליהודים בלבד, וקביעת תקדים בענייני העובדים הזרים תביא להמון תיירים מחו"ל אשר יבואו לכאן עם ילדיהם, כי יידעו שאלה ישמשו להם תעודת ביטוח". ולמרות כל זאת, עמידתו האיתנה לא הצטיירה כפי שהיא, והוטתה אל הצד התדמיתי.


ראש הממשלה הנוכחי, בנימין נתניהו וראש הממשלה לשעבר ושר הבטחון הנוכחי, אהוד ברק, 'מתחרים' ביניהם על המקומות החמישי והשישי, כשראש הממשלה 'מנצח' בשני אחוזים 'לטובתו' (37% לעומת 39%).


בראש רשימת חברי הכנסת אשר נתפסים כישרים ביותר ניצב חבר הכנסת בני בגין מן הליכוד אשר 77% מן הנשאלים ציינו כי התנהגותו הציבורית ישרה - ישרה מאוד, ומיד אחריו, יושב ראש הכנסת הזוכה לאהדה רבה, רובי ריבלין שקבל תמיכה של 67%.


את רשימת חברי הכנסת הנחשבים למושחתים פותחים חברי הכנסת הערביים: מוחמד ברכה וח"כ אחמד טיבי.


אלה מנהיגיך ישראל...

  1. 2. בושו לכם מהפרסום המגעיל הזה
    ארלה 18/11/2009 07:41
    סקר של 500 איש לא מזוהים מכפיש אישי ציבור מה אתם שיכים לצהובים בושו לכם
  2. 1. נ.כתבה יפה [לל"ת]
    ע. 17/11/2009 23:18