שבת י' באייר תשפ"ד 18/05/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

ישי: "ישראל זו מדינת הגירה יהודית"

ישי דבק בעמדתו: בכנס בשדרות אמר ישי כי יש לגרש מהארץ את 1,200 ילדי העובדים הזרים

דוד שמואלי ל' בחשון תש"ע - 17/11/2009 14:03
שר הפנים ר' אלי ישי, ממשיך להחזיק בעמדתו כי יש לגרש מהארץ את 1,200 ילדי העובדים הזרים ואף טוען כי לעמדתו יש תמיכה רחבה סביב שולחן הממשלה ובכנסת. "שרי הממשלה וחברי הכנסת, ללא יוצא מן הכלל, אמרו לי שאני צודק בסוגיה להוציא את אותם 1,200 ילדים", אמר ישי.
 
את הדברים אמר הבוקר (ג') ישי במהלך נאומו בכנס שדרות. בדבריו התייחס שר הפנים לסוגיית העובדים הזרים. דבריו אלו התקבלו במחיאות כפיים, ובמיוחד כשאמר בהקשר זה: "ישראל זו מדינת הגירה יהודית".
 
ישי הוסיף כי העובדים הזרים מנצלים ניצול ציני את ילדיהם בכדי להישאר בארץ. "עם הילדים יש כאן הצגה מאוד גדולה. גם לי קשה, אבל משתמשים בילדים כמגן אנושי. ההורים לא אומרים להם - 'בואו לא נחזור לכפר', והם משמשים כפוליסת ביטוח. אם לא נמנע את זה יבואו עשרות אלפים ממדינות שונות ואני יודע שהייתי יותר פופולארי אם הייתי מצטרף להצגה של כמה שרים".
 
לבסוף התייחס ישי אף לסוגיית המסתננים ממצרים ואמר כי רק חלקם פליטים, וחלקם הגדול הינם מהגרי עבודה. לדברי ישי "המון כסף יוצא בגללם לחו"ל".