שבת י' באייר תשפ"ד 18/05/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

נתניהו: "אין מקום לסרבנות"

במהלך ביקורו בבסיס חיל הים בחיפה אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו כי "צה"ל קיים על בסיס הרעיון של היררכיה בפיקוד. אם אתה רוצה לבטל את צה"ל - תקדם את הסרבנות, מה שעלול להוביל להתמוטטות המדינה. אין לזה מקום בשום צורה"

דוד שמואלי ל' בחשון תש"ע - 17/11/2009 13:35
"אין מקום לסרבנות, ואנו נפעל בכל הדרכים למגר אותה". את הדברים האמורים אמר הבוקר (ג') ראש הממשלה, בנימין נתניהו, כשהתייחס לתקרית אשר בה הניפו לוחמים מגדוד "נחשון" שלט בגנותו של פינוי הבתים הלא חוקיים בהתנחלות נגוהות.
 
את הדברים אמר נתניהו במהלך ביקורו בבסיס חיל הים בחיפה. נתניהו הוסיף כי "צה"ל קיים על בסיס הרעיון של היררכיה בפיקוד. אם אתה רוצה לבטל את צה"ל - תקדם את הסרבנות, מה שעלול להוביל להתמוטטות המדינה. אין לזה מקום בשום צורה. אנחנו חיים על צה"ל והצבא נשען על הזכות לתת פקודות ולקבל פקודות".
 
הרמטכ"ל, רא"ל גבי אשכנזי שהצטרף לביקור אמר כי בצה"ל מטפלים בתופעה האמורה ביד קשה. "אין מקום לסרבנות ומרדנות בצבא", הוסיף והודה לראש הממשלה על דבריו בנושא. "אני סומך על מפקד חטיבת כפיר בהתמודדות שלו מול התופעה", סיכם.
 
האמירות הללו נאמרו בצל המחאה הפוליטית שהביעו אמש כמה חיילים מגדוד נחשון, בגין הריסת מבנים בהתנחלות נגוהות שבדרום הר חברון. בשלט שהניפו נרשם: "גם נחשון לא מגרשים יהודים".
 
בצה"ל הגיבו ואמרו כי החיילים התנהגו שלא כמצופה מהם, והבהירו: "פעולת החיילים פסולה מהיסוד, נוגדת את ערכי הצבא וכל ניסיון לערב את צה"ל בדיון פוליטי אינו ראוי".
  1. 1. ביבי תתעורר הסכנה היא מהשמאל! השמאל חירפן
    ג'ינג'י = ת"א היהודי 17/11/2009 13:52
    אותך לגמרי עד שנהיית עיוור בכל התחומים!
    סלק את שר הכישלון מהממשלה ותתחיל לנהל את המדינה עפ"י המדיניות שלשמה נבחרת!!

    מספיק להתנכל לחיילים חובשי הכיפה!! כל ההתנכלות מתחילה משר הכישלון בממשלה שהוא אישית מתנכל גם לחיילים ויהודים חובשי הכיפה!! תפסיק להסתתר אחרי החיילים מושחת קח אחריות על הפשעים שלך!!
    החיילים לא אשמים ברגע שהשמאלנים השתמשו בצה"ל
    על מנת לגרש יהודים מביתם החיילים מעורבים בזה כבר רגשית ולא ניתן יותר להפריד ! ברגע שהפוליטיקאים השמאלנים עוכרי ישראל הכניסו את צה"ל למשימה גירוש יהודים מבתיהם הם עירבו את צה"ל גם בפוליטיקה.
    כדי להוציא את צה"ל מהפוליטיקה יש קודם לסלק את השמאלנים הקיצונים שיושבים בדרגות גבוהות בצה"ל ומנווטים את ארגוני שמאל עוכרי ישראל עד כדי הכפשה והשמצה של צה"ל בעולם!

    את התלונות יש להפנות לממשלות השמאל שהם הכניסו את הפוליטיקה הארורה שלהם גם לתוך צה"ל, הם השתלטו בכל דרך ובכל צורה על כל המערכות 3% שמאלנים במדינה אבל שולטים בכל המערכות והימין חייב מנהיגות אמיתית לא מזויפת כמו של ביבי על מנת לפרוץ את המערכות הארורות האלה ולעשות סדר במדינה!


    ממשלות השמאל החדירו שנאה בין הימין והשמאל בפעולות שלהם כנגד העם היהודי חובשי הכיפה! וכל יהודי חובש כיפה הפכו אותו למחבל / טרוריסט!



    בינתיים חיילי הימין הם הכי נאמנים למדינה ולצבא מאשר השמאלנים מהנוער שלהם ועד הפוליטיקאים השמאלנים עוכרי ישראל מסתובבים בעולם ומכפישים את ישראל ואת צה"ל גם דו"ח גולדסטון אלה הכפשות של השמאל הארור!!


    עודד בן עמי השמאלני אמר בטלוויזיה שהם 3% אבל איכותיים, איזה איכות יש בפושעים האלה?הביא לתוכנית שלו את אשתו של אחד החיילים שהניפו שלט נגד גירוש היהודים ומולה שמו את השמאלנית טלי ליפקין שחק על מנת שתרד על אשתו של החייל!ברור היה למי יטה הכף בעימות הזה, ליפקין לא הפסיקה לנבוח עליה, שתלך לחפש את הסרבנים שמסתובבים בעולם ומכפישים את צה"ל ואת מדינת ישראל אבל היא לא יכולה עליהם אבל על הימין שיחקה אותה כמנוולת גדולה!
    למה בכלל הימין הולך לנחשי הצפע האלה בטלוויזיה? עשיתם מעשה תהיו גאים בכל ואל תתנצלו אל תתנו לשמאל הארור לנגח אתכם!!


    מי יש במדיניות הזאת שכולם כמו עיוורים הולכים אחרי? רק הרס המדינה אין שום תועלת במדיניות הארורה הזאת אולי כמה פרסי נבלה של האנטישמים!מי קבע שהמדיניות של השמאל היא הנכונה לעם היהודי? השמאל לא מתאים לו יש לכם מספיק כספים עופו מהמדינה ותנו לנו לחיות כאן בישראל בשקט!

    לנו קוראים ימין קיצוני? מה זה קיצוני? השמאלנים עלובי הנפש שמוכרים את העם היהודי ואת מדינת ישראל תמורת שלמונים מאירופה האנטישמית?!
    השמאל שמסתובב בכל העולם מהנוער ועד הפוליטיקאים ואנשי הרוח והצלצולים ומכפישים את העם היהודי ואת צה"ל ואת מדינת ישראל?!!


    השמאלנים מזמן אין להם ערכים או אידיאולוגיה או ציונות הם פועלים מתוך שנאה ותאוותנות! הימין לעומת זאת , אלה שנקראים "קיצוניים" אלה היהודים האמיתיים שבזכותם מדינת ישראל עדיין קיימת, יש להם ערכים, ציונות אהבת המדינה, אהבת אדמות המדינה, יש להם אידיאולוגיה הם לעולם לא יסתובבו בעולם ויכפישו את צה"ל ואת המדינה בפני האנטישמים !!

    לא יזיק לשמאלנים ללמוד קצת מהימנים ה"קיצוניים"!!אם אתם השמאלנים כל כך דואגים לפליטים הארורים האלה מירדן ומצרים הייתם צריכים לדאוג שעבדאללה ומובארכ ייקחו חזרה אחריות על הפושעים שלהם!

    השמאלנים בבעלין ונעלין כל יום שישי מביאים אנטישמים כמוהם על מנת שיפגעו בחיילים וכולם מתעלמים מהפעולות האנטישמיות שלהם – לא יהיה צדק, שומרים על הארגונים הארורים האלה על מנת שבפסטיבלי השמאל למיניהם הם היחידים שמגיעים ולכן שומרים עליהם ומתעלמים מהפשעים שלהם, מדינה מתוקנת מזמן הייתה מוציאה אותם מחוץ לחוק, רק השמאלנים ששולטים במערכת המשפט הם הרוח הגבית להמשך הטרור והפשע שלהם כלפי העם היהודי וכלפי מדינת ישראל!

    השמאלנים הרסו מכול הבחינות את המדינה ולא ברור על מה הם מתגאים כל כך! העשבים השוטים והארורים נמצאים בארגוני שמאל כמו טרור עכשיו, בצלם ודומיהם שמיישמים את מורשת רבין הארורה מורשת של לשבור רגליים וידיים ורודפים אחרי היהודים חובשי הכיפה ואחרי חיילים שממלאים את
    תפקידם משטרים אפלים אחרים! חיילי צה"ל נלחמים ומסכנים את חייהם בחזית ובעורף יושבים קבוצה חיילי שמאל ועושים מעשי נבלה והוא דו"ח גולדסטון הוא בדיוק כתוצאה מהפושעים האלה שיושבים בשמאל ומקבלים מימון מאירופה האנטישמית ומארגונים ניו נאציים!
    עוד ההיסטוריה תכתוב רבות על הפשעים של השמאל מפושעי אוסלו ועד המפיונרים שרון ואולמרט ולצערי ביבי נהיה הסמרטוט שלהם ושינה את עורו כמו שרון גנב את הבחירות על מנת ליישם את המדיניות הארורה הזאת של השמאלנים.