יום שלישי כ"ט בניסן תשפ"ד 07/05/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

יפסיד את הנאום, אך לא ייפגש עם הצורר

לוויתור הזה יש מחיר: היעדרותו של נתניהו תמנע ממנו להיות נוכח בנאומו המרכזי של נשיא ארצות הברית ברק אובמה

דוד שמואלי כ"א באלול תשס"ט - 10/09/2009 09:18
 
ראש הממשלה בנימין נתניהו עשוי לקצר את שהותו בעצרת האו"ם שתתקיים בעוד שבועיים, וזאת, כדי להימנע ממפגש עם נשיא איראן מחמוד אחמדינג'אד.
 
עם זאת, לוויתור הזה יש מחיר: היעדרותו של נתניהו תמנע ממנו להיות נוכח בנאומו המרכזי של נשיא ארצות הברית ברק אובמה.  בדיונים פנימיים שקיים אמר ראש הממשלה כי בפרספקטיבה היסטורית אינו מוכן להיות מצולם עם מכחיש שואה וצורר הקורא בפומבי להשמדת ישראל.
 
בעת נאום אובמה יתכנסו מנהיגי כלל מדינות העולם, שייטלו חלק בעצרת הכלכלית של האו"ם, באולם מליאת העצרת. כיסאו של ראש הממשלה בנימין נתניהו עשוי להיות במרחק של כיסאות ספורים בלבד מזה של צורר העם היהודי הנשיא אחמדינג'אד.
 
ראש הממשלה אמור לצאת לניו יורק ב-22 בחודש. נתניהו ינאם בפני העצרת וכן יקיים פגישת פסגה עם הנשיא אובמה ואבו מאזן. הפגישה עשויה להשיק את פתיחת המו"מ בין מדינת ישראל לפלסטינים.