יום שלישי כ"ט בניסן תשפ"ד 07/05/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

לאן ומדוע נעלם נתניהו?

האם יצא לחו"ל בחשאיות?, האם תהיה עסקה דרמטית? בערב התגלה מקום 'מחבואו' של נתניהו: בסיס סודי . אך הגילוי הזה רק העצים את התהיות

דוד שמואלי י"ט באלול תשס"ט - 08/09/2009 00:45
מוזר משהו, אבל כל כלי התקשורת שתרו אחר ראש הממשלה בנימין נתניהו במהלך היממה האחרונה, פשוט לא מצאוהו. אפילו בלשכתו לא ידעו כל שעות היום היכן הוא. בשעות הצהרים המאוחרות טענו עוזריו כי הוא נמצא בסיור, אך לא מסרו היכן הוא נערך.
 
השמועות העקשניות לא אחרו מלהגיע. האם יצא לחו"ל למשימה חשאית?, שאלו רטורית בכירי העיתונאים. האם אנו עומדים בפני עסקה דרמטית? לקראת ערב התגלה מקום 'מחבואו' של ראש הממשלה אך הגילוי הזה רק העצים את התהיות.
 
היה זה בשעות הערב המוקדמות. בעקבות פניות חוזרות ונשנות של כלי תקשורת ללשכת ראש הממשלה, הודיעה לשכת ראש הממשלה בשמו של המזכיר הצבאי של נתניהו, אלוף מאיר כליפי, כי נתניהו מבקר במתקן ביטחוני מסוים במרכז הארץ.
 
על פי דיווחים שונים, לצידו של ראש הממשלה נמצאים לכל הפחות שניים מעוזריו הקרובים ביותר. הלא הם: היועץ לביטחון לאומי עוזי ארד והמזכיר האלוף מאיר כליפי. יש לציין כי בדרך כלל, לפחות אם לשפוט על פי העבר, ביקורים במתקן זה נמשכו שעות ספורות ולא במשך כל שעות ועד הלילה. במקרה הזה פני הדברים שונים.
 
האם אנו עומדים בפני הפתעה גדולה בתקופה הקרובה? ימים יגידו.