יום חמישי כ"ז בחשון תשפ"ה 28/11/2024
חפש
  • טורקיה על המשט: תקרית בין ידידות

    דיפלומטים טורקיים שהגיעו לוושינגטון הסבירו, כי טורקיה תמשיך לנהל יחסים דיפלומטים קרובים עם ישראל, וכי היא רואה את תקרית המשט כ"תקרית בין ידידות". ההבהרה מגיעה על רקע אזהרתו של אובמה לארדואן

    להמשך...

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מבזק

ח"כ מקלב: "על חברות הסלולר להביא ללקוח תמצית של הדברים על מה הוא חותם, בדף אחד מרוכז, ברור ובכתב גדול"

ראובן שטיין, ג' באדר תש"ע - 17/02/2010 09:06
הוועדה לפניות הציבור קיימה אמש (ג') ישיבת וועדה בנושא פניות ציבור לגבי השירות הניתן על ידי חברות הסלולר, לאחר שעל שולחן הוועדה הצטברו תלונות רבות של צרכנים שנפגעו מהתנהגות החברות, המלווה לעיתים רבות בהפרות הסכמים.

מקלב ציין כי פונים רבים התלוננו שאינם יודעים על מה הם חותמים, האותיות קטנות, המסמכים ארוכים והעסקאות מורכבות. "על חברות הסלולר להביא ללקוח תמצית של הדברים על מה הוא חותם, בדף אחד מרוכז, ברור ובכתב גדול", אמר.

בסיכום הישיבה אמר יו"ר הוועדה, ח"כ הרב אורי מקלב  כי מטרת הישיבה לא הייתה לפגוע בחברות הסלולר אלא להציף את הבעיות של הלקוחות ולייעל את השירות. לדבריו, מהדיון שנערך ניתן להתרשם כי החברות מתחפרות בעמדותיהן, והוועדה מצפה לשינוי בחשיבה אצלן. (TOG)