מבזק
ח"כ מקלב: "על חברות הסלולר להביא ללקוח תמצית של הדברים על מה הוא חותם, בדף אחד מרוכז, ברור ובכתב גדול"
ראובן שטיין, ג' באדר תש"ע - 17/02/2010 09:06
הוועדה לפניות הציבור קיימה אמש (ג') ישיבת וועדה בנושא פניות ציבור לגבי השירות הניתן על ידי חברות הסלולר, לאחר שעל שולחן הוועדה הצטברו תלונות רבות של צרכנים שנפגעו מהתנהגות החברות, המלווה לעיתים רבות בהפרות הסכמים.
מקלב ציין כי פונים רבים התלוננו שאינם יודעים על מה הם חותמים, האותיות קטנות, המסמכים ארוכים והעסקאות מורכבות. "על חברות הסלולר להביא ללקוח תמצית של הדברים על מה הוא חותם, בדף אחד מרוכז, ברור ובכתב גדול", אמר.
בסיכום הישיבה אמר יו"ר הוועדה, ח"כ הרב אורי מקלב כי מטרת הישיבה לא הייתה לפגוע בחברות הסלולר אלא להציף את הבעיות של הלקוחות ולייעל את השירות. לדבריו, מהדיון שנערך ניתן להתרשם כי החברות מתחפרות בעמדותיהן, והוועדה מצפה לשינוי בחשיבה אצלן. (TOG)
מקלב ציין כי פונים רבים התלוננו שאינם יודעים על מה הם חותמים, האותיות קטנות, המסמכים ארוכים והעסקאות מורכבות. "על חברות הסלולר להביא ללקוח תמצית של הדברים על מה הוא חותם, בדף אחד מרוכז, ברור ובכתב גדול", אמר.
בסיכום הישיבה אמר יו"ר הוועדה, ח"כ הרב אורי מקלב כי מטרת הישיבה לא הייתה לפגוע בחברות הסלולר אלא להציף את הבעיות של הלקוחות ולייעל את השירות. לדבריו, מהדיון שנערך ניתן להתרשם כי החברות מתחפרות בעמדותיהן, והוועדה מצפה לשינוי בחשיבה אצלן. (TOG)