יום חמישי י"ח באדר ב תשפ"ד 28/03/2024
חפש
  • טורקיה על המשט: תקרית בין ידידות

    דיפלומטים טורקיים שהגיעו לוושינגטון הסבירו, כי טורקיה תמשיך לנהל יחסים דיפלומטים קרובים עם ישראל, וכי היא רואה את תקרית המשט כ"תקרית בין ידידות". ההבהרה מגיעה על רקע אזהרתו של אובמה לארדואן

    להמשך...

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מבזק

ליברמן לאירופה: הפלסטינים מנסים לסובב את כולנו

איתן פריד, י' בסיון תש"ע - 23/05/2010 23:29

שר החוץ וסגן רה"מ, אביגדור ליברמן, נפגש היום (א') עם שגרירי האיחוד האירופי. בפגישה סקר השר ליברמן את המצב המדיני ושמע את דבריהם של שגרירי האיחוד האירופי בעניין.

השר ליברמן אמר בפגישה כי יש מחויבות ורצון אמיתי מצד ישראל להגיע להסדר כולל עם הפלסטינים אך התחושה היא כי הפלסטינים נכנסו לסבב השיחות הנוכחי על מנת לצאת ידי חובה והם מעדיפים שהמו"מ יגיע למבוי סתום כמה שיותר מהר על מנת להימנע משיחות ישירות. השר ליברמן הוסיף כי גם ההצהרות של בכירים פלסטינים על כך שהם לא זונחים את האופציה לשוב לאלימות ולטרור במידה והמו"מ לא יתקדם לשביעות רצונם, מצביעה על כך שהם אינם מגיעים לשיחות בידיים נקיות. מי שבאמת רוצה להשיג שלום חייב להכיר בכך שאין כל אלטרנטיבה לשיחות ישירות בין הצדדים והבנה כי רק דרך של מו"מ, ולא אלימות יכולה להביא להסדר, דברי השר ליברמן.