שבת כ"א בתמוז תשפ"ד 27/07/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

כלכלה

אלפי תיירים יעגנו בנמל אילת

חברות ספנות שונות פנו בעת האחרונה לחברת נמל אילת והודיעו כי החל מהחודשים הקרובים צפויות להגיע אל רציפי הנמל יותר מ-50 ספינות תיירות מאירופה. מבחינת נמל אילת מדובר בעלייה של ממש בהיקף קבלת התיירים המקובלת

ראובן שטיין, י"ט באייר תש"ע - 03/05/2010 15:11
חברות ספנות שונות פנו בעת האחרונה לחברת נמל אילת והודיעו כי החל מהחודשים הקרובים צפויות להגיע אל רציפי הנמל יותר מ-50 ספינות תיירות מאירופה.
 
על פי הערכות, אל נמל אילת יגיעו בתקופת העומס עד 3 ספינות מדי שבוע, ועליהן אלפי תיירים שיבוא לבקר בישראל. מבחינת נמל אילת מדובר בעלייה של ממש בהיקף קבלת התיירים המקובלת.
 
בימים אלה נערכות ישיבות מוקדמות בנוכחות נציגי משרד התיירות, רשות ביקורת הגבולות ומשטרת ישראל, וזאת על מנת להיערך בהתאם להגעת התיירים וקבלתם בישראל בצורה מהירה, יעילה ומכובדת.
 
לצורך כך אולם הנוסעים בנמל יורחב ומספר העובדים ברשויות יתוגבר. העומס בנמל צפוי להתרחש בין החודשים ספטמבר 2010 - מרץ 2011.
 
"אני שמח על בחירתם של חברות הספנות לעגון בנמל אילת. התיירות בארץ היא משאב חשוב ויש לנהוג כלפי תיירים בצורה מסבירה פנים". אומר יאיר חזן, יו"ר חברת נמל אילת.

  []