יום שישי י"ט באדר ב תשפ"ד 29/03/2024
חפש
  • טורקיה על המשט: תקרית בין ידידות

    דיפלומטים טורקיים שהגיעו לוושינגטון הסבירו, כי טורקיה תמשיך לנהל יחסים דיפלומטים קרובים עם ישראל, וכי היא רואה את תקרית המשט כ"תקרית בין ידידות". ההבהרה מגיעה על רקע אזהרתו של אובמה לארדואן

    להמשך...

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

הצטרף לרשימת תפוצה

נא הכנס מייל תקני
הרשם
הצטרפותכם לרשימת התפוצה – לכבוד היא לנו, בקרוב יחד עם השקתה של מערכת העדכונים והמידע תעודכנו יחד עם עשרות אלפי המצטרפים שנרשמו כבר.
בברכה מערכת 'עולם התורה'

אנ"ש

ראש השב"כ לשעבר ידריך את חב"ד

היום: ראש השב"כ לשעבר ירצה בועידת המנהלים של אגודת חסידי חב"ד, ויתייחס לבעיות הבוערות בשמירה על בטחונם של השלוחים ברחבי העולם. הכינוס בקרית נתב"ג

ברוך בלוי, כ"א בסיון תש"ע - 03/06/2010 09:02

ועידת המנהלים השנתית של אגודת חסידי חב"ד בראשות הרב יוסף אהרונוב המיועדת למנהלי מוסדות חב"ד באה"ק תיערך היום, כ"א בסיוון, במרכז הקונגרסים avenue בקרית שדה התעופה בן-גוריון.

השר לביטחון פנים וראש השב"כ לשעבר, אבי דיכטר יעניק הרצאה בוועידת המנהלים של אגו"ח, ויעביר סדנה מיוחדת לפיתוח מנהיגות. לשיטת דיכטר מסתבר כי המנגנון המופלא והבלתי נתפס של חב"ד עשוי להגיע להישגים גדולים אף יותר באם יעתיק מספר עקרונות ניהול המנחים מנהל ארגון ביון. כידוע, דיכטר כיהן במסגרת הממשלה הקודמת כשר לביטחון פנים. ואת תהילתו קנה דיכטר בעת שירותו כראש השב"כ, באחת התקופות הקשות לעם ישראל, עם פרוץ האינתיפאדה השנייה בשנת תשס"א. דיכטר יתייחס לנושא החם של אבטחת בתי חב"ד על פני הגלובוס לאור ההדרדרות הבטחונית האחרונה.

מזכ"ל אגו"ח הרב אריאל למברג מספר, כי לפני מספר שבועות הוקמה לצד צוות ההיגוי של הכינוס, וועדה מייעצת המורכבת מפסיפס רחב של מנהלי המוסדות, שגיבשה את רשימת האתגרים העולים על שולחנם של מנהלי המוסדות, הוועדה הכינה תוכנית מרשימה ואין ספק שהישיבה יחדיו בליבון הנושאים יחד עם אנשי מקצוע מהשורה הראשונה יביא תועלת ובשורה לכל המוסדות על כל גווניהם'.

'פיצוח ה-DNA של קרנות ענק התומכות בארגונים בישראל יוביל למהפכה בגיוס הכספים לארגוני חב"ד בישראל'. כך קובע איציק פלטק, מי שנחשב היום על פי עיתוני העסקים הגדולים גלובס ו THE MARKER  המומחה מספר 1 בישראל לגיוס כספים מגופים ממשלתיים ומקרנות ומי שירצה בועידת המנהלים  על עולם הפילנתרופיה. פלטק אומר כי יש להבין היטב את האסטרטגיה של קבלת ההחלטות בתוך הנהלת הקרנות וכך יהיה ניתן להשתלב בתוך הנהנים מקרנות הענק.

בין המשתתפים:
הרב ישראל מאיר לאו, הרב הראשי לישראל הרב יונה מצגר, הרב יוסף יצחק אהרונוב – יו"ר אגודת חסידי חב"ד, הרב מנחם מענדל גלוכובסקי, גם חה"כ ח"כ שאול מופז  הודיע כי ישתתף באירוע, לצידו של דיכטר וחברי כנסת נוספים.

בשנה שעברה, זה נראה כך:

טוג
 [צלם]

טוג
 [צלם]

טוג
 [צלם]