יום שישי י"ט באדר ב תשפ"ד 29/03/2024
חפש
  • טורקיה על המשט: תקרית בין ידידות

    דיפלומטים טורקיים שהגיעו לוושינגטון הסבירו, כי טורקיה תמשיך לנהל יחסים דיפלומטים קרובים עם ישראל, וכי היא רואה את תקרית המשט כ"תקרית בין ידידות". ההבהרה מגיעה על רקע אזהרתו של אובמה לארדואן

    להמשך...

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

הצטרף לרשימת תפוצה

נא הכנס מייל תקני
הרשם
הצטרפותכם לרשימת התפוצה – לכבוד היא לנו, בקרוב יחד עם השקתה של מערכת העדכונים והמידע תעודכנו יחד עם עשרות אלפי המצטרפים שנרשמו כבר.
בברכה מערכת 'עולם התורה'

אנ"ש

בית שמש: המפגינים מגינים על גופת ילד בן 9

סוף פסוק: העימותים הקשים שפרצו הבוקר בבית שמש לאחר שהמשטרה ניסתה להביא לנתיחת ילד חרדי בן 9 שנפטר בשנתו - פסקו. המשטרה החליטה שלא לנתח את הילד ולהעביר את גופתו למשפחה לקבורה. שוטר נפצע קל ושני מפגינים נעצרו.

אהרן שיין, כ"ב באייר תש"ע - 06/05/2010 11:30
גופת הילד הוחזרה למשפחתו. שקט כעת בבית שמש, לאחר שהמשטרה החזירה בשעה האחרונה את גופתו של הילד החרדי בן 9 שנפטר הבוקר בשנתו. הילד יובא לקבורה בשעה 17:00 אחר הצהרים.

מוקדם יותר פרצו הבוקר עימותים קשים ברחוב בן איש חי בעיר, לאחר שהמשטרה ניסתה להביא לנתיחה את גופת הילד החרדי שלא קם משנתו. בעקבות כך פרצו במקום עימותים קשים במטרה למנוע את חילול כבוד המת האסור על פי ההלכה. המשטרה מדווחת על שוטר אחד שנפצע באורח קל. כעת שקט במקום.

הבוקר התקבל דיווח על ילד חרדי בן 9 שלא קם משנתו, ברחוב בן איש חי בבית שמש. רופא מד"א שהוזעק למקום קבע את מותו וכחלק מהנוהל הזמין משטרה, אלא שהמשטרה החליטה שהיא מעוניינת להביא את הגופה לנתיחה.

גורם במשטרה אמר, כי לפי שעה אין חשש לפלילים, אולם למרות זאת, בכוונת המשטרה לנתח את הגופה – דבר שעורר זעם רב על הפגיעה בכבוד המת שלא לצורך.

בעקבות זאת פרצו עימותים קשים בשכונה החרדית, במהלך העימותים נפצע קל שוטר. המפגינים טוענים כי המשטרה מפעילה אלימות קשה נגדם. במקביל, כוחות גדולים של משטרה זורמים לאזור עקב השמועות על שוטר שנלכד בתוך הדירה ומאויים על ידי המפגינים.

איש זק"א ר' אברהם קאפ, השוהה בשטח, אמר ל'טוג' "היו עימותים קשים והופעלה אלימות, אולם כעת יש דיונים בין הצדדים מה לעשות הלאה". קאפ דיווח כי כרגע "שורר רגיעה" באזור.

בהמשך פרצו מהומות גם בכיכר השבת, מאות מפגינים חסמו את הכיכר לתנועה. המשטרה פיזרה את המפגינים ופתחה את הכביש לתנועה.
 
(עדכון אחרון 11:50)


  []

  []

  []

  []

  []

  []

  []

  []

  []

  []