יום שישי י"ט באדר ב תשפ"ד 29/03/2024
חפש
  • טורקיה על המשט: תקרית בין ידידות

    דיפלומטים טורקיים שהגיעו לוושינגטון הסבירו, כי טורקיה תמשיך לנהל יחסים דיפלומטים קרובים עם ישראל, וכי היא רואה את תקרית המשט כ"תקרית בין ידידות". ההבהרה מגיעה על רקע אזהרתו של אובמה לארדואן

    להמשך...

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

הצטרף לרשימת תפוצה

נא הכנס מייל תקני
הרשם
הצטרפותכם לרשימת התפוצה – לכבוד היא לנו, בקרוב יחד עם השקתה של מערכת העדכונים והמידע תעודכנו יחד עם עשרות אלפי המצטרפים שנרשמו כבר.
בברכה מערכת 'עולם התורה'

אנ"ש

דרשות שבת הגדול מוקדם

לרגל שבת הגדול נמסרות הערב דרשות על ידי מרנן ורבנן שליט"א, ביניהם הגר"ש הלוי וואזנר, הגר"נ קרליץ, הגר"מ גרוס, הגרש"ז אולמן והגר"י אדלשטין

ישראל אייזן י' בניסן תש"ע - 25/03/2010 17:15
לרגל שבת הגדול שלפני חג הפסח - יימסרו מרנן ורבנן, רבני הערים והדיינים שליט''א, את דרשות השבת בקהילותיהם ברחבי הארץ והעולם.
 
להלן הדרשות שימסרו כבר היום (ה') (מוקדם) מרנן ורבנן לרגל שבת הגדול:
 
בעל ה'שבט הלוי' הגאון רבי שמואל הלוי וואזנר שליט''א, ימסור בהיכל בית מדרשו 'חכמי לובלין' ברחוב הרב דסלר בבני ברק, בשעה 8 בערב בהשתתפות אלפים.
 
הגאון רבי ניסים קרליץ שליט''א, ימסור בשעה 9  בערב בבית המדרש צא''י 'יד אהרן' בבניברק, רחוב הרב סורוצקין 9.
 
הגאון רבי מרדכי גרוס שליט''א גאב''ד 'חניכי הישיבות', ימסור בעיר מודיעין עילית בשעה 10 בערב, בבית המדרש המרכזי 'היכל יצחק' ברחוב חפץ חיים בעיר.

הגאון רבי שלמה זלמן אולמן שליט''א, רב שכונת משכנות יעקב בבני ברק, ימסור בבית מדרשו ברחוב אברהם בן דוד בעיר בשעה 6:30 בערב.
 
הגאון רבי יעקב אידלשטיין שליט''א, רבה של רמת השרון מסר את דרשת שבת הגדול בקרב בני קהילתו בבית המדרש 'נאות יוסף' ברחוב יואל בבני ברק, בשעה 12 בצהריים.

טוג
  [צלם]

טוג
הגר"מ גרוס במודיעין עילית [צלם]

טוג
הגר"ש וואזנר בחכמי לובלין [צלם]

טוג
הגר"נ קרליץ ביד אהרן [צלם]

טוג
הגרש"ז אולמן [צלם]

טוג
הגר"י אידלשטיין [צלם]