יום שלישי ט"ו בניסן תשפ"ד 23/04/2024
חפש
  • טורקיה על המשט: תקרית בין ידידות

    דיפלומטים טורקיים שהגיעו לוושינגטון הסבירו, כי טורקיה תמשיך לנהל יחסים דיפלומטים קרובים עם ישראל, וכי היא רואה את תקרית המשט כ"תקרית בין ידידות". ההבהרה מגיעה על רקע אזהרתו של אובמה לארדואן

    להמשך...

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

הצטרף לרשימת תפוצה

נא הכנס מייל תקני
הרשם
הצטרפותכם לרשימת התפוצה – לכבוד היא לנו, בקרוב יחד עם השקתה של מערכת העדכונים והמידע תעודכנו יחד עם עשרות אלפי המצטרפים שנרשמו כבר.
בברכה מערכת 'עולם התורה'

אנ"ש

ישיבת נתיבי התלמוד, סיום הזמן במעמד חיזוק

מעמד מרומם של חיזוק התקיים בהיכל ישיבת "נתיבי התלמוד" בירושלים. במעמד סיום הזמן נשא דברים הגר"ש אויירבך הרוחש חיבה מיוחדת לישיבה

ישראל שוורץ ג' בניסן תש"ע - 18/03/2010 16:20
מעמד מרומם של חיזוק לימוד התורה התקיים השבוע בהיכל ישיבת "נתיבי התלמוד" בהר נוף בירושלים בראשות הגאון רבי חיים פאס שליט"א חתן הגאון הגדול רמ"צ ברגמן שליט"א, כאשר נשיא הישיבה מרן הגאון הגדול רבי שמואל אויערבאך שליט"א נשא דברי חיזוק נפלאים לקראת ימי בין הזמנים.

הישיבה הק' אשר נוסדה לפני כארבעה חודשים בהכוונת גדולי ישראל שליט"א ובראשם מרן הגאון הגדול ר"ש אויערבאך שליט"א מונה כיום כחמישים בני עליה מצוינים אשר כל חשקם וחפצם בתוה"ק.

תלמידי הישיבה מתעלים מדי יום ויום משיעוריו הנפלאים של רה"י הגר"ח פאס שליט"א אשר ידוע בבהירותו הנפלאה במסירת שיעורים עמוקים ומרתקים. שיעוריו הפכו לשם דבר בעולם הישיבות כתלמיד מובהק של הגאון הגדול ר"ש אויערבאך שליט"א.

כמו"כ בישיבה מכהן המשגיח הוותיק הגה"צ ר' אליהו אהרון שליט"א, וכן הרב הגאון גבריאל שיטרית שליט"א העומד בראש "הקיבוץ"- שנקבצו ובאו מבחירי עולם הישיבות להיות שותפים בהקמת הישיבה הקד', כמו"כ מכהן הרה"ג טרופ שליט"א כר"מ בקיאות וכן הרה"ג מרדכי לוי שליט"א.
הכל בנדיבותו ויוזמתו של ראש המוסדות הנודע רבי דניאל ביטון שליט"א,  

במעמד סיום הזמן נשא דברי חיזוק לקראת ימי בין הזמנים נשיא הישיבה מרן הגאון הגדול ר"ש אויערבאך שליט"א אשר רוחש חיבה מיוחדת לישיבה הקד'. בדבריו עמד על החשיבות של הימים הבאים לקראת חג הפסח ללימוד התורה והכנה עצמית לדרגות הנשגבות הטמונות בימי החג ובימים הנמשכים אחריהם, בנוסף לחיוב התדיר שיש לאדם לנצל את כל ימי חייו ללימוד התורה ולהתעלות, וכמש"נ "דרשו ד' בהמצאו"- אומר המדרש: "אלו ימי העוה"ז"  

בסיום דבריו בירך מרן הגר"ש אויערבאך שליט"א את תלמידי הישיבה והאברכים שיזכו לעבור את ימי בין הזמנים בשלום הן ברוחניות והן בגשמיות ושיצליחו בתורה ויר"ש כשאיפת רבותיהם, ושהישיבה הק' תרחיב את גבולותיה .
טוג
מרן הגרש אויערבאך בישיבת נתיבי התלמוד [צלם]