יום חמישי י"ח באדר ב תשפ"ד 28/03/2024
חפש
  • טורקיה על המשט: תקרית בין ידידות

    דיפלומטים טורקיים שהגיעו לוושינגטון הסבירו, כי טורקיה תמשיך לנהל יחסים דיפלומטים קרובים עם ישראל, וכי היא רואה את תקרית המשט כ"תקרית בין ידידות". ההבהרה מגיעה על רקע אזהרתו של אובמה לארדואן

    להמשך...

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

הצטרף לרשימת תפוצה

נא הכנס מייל תקני
הרשם
הצטרפותכם לרשימת התפוצה – לכבוד היא לנו, בקרוב יחד עם השקתה של מערכת העדכונים והמידע תעודכנו יחד עם עשרות אלפי המצטרפים שנרשמו כבר.
בברכה מערכת 'עולם התורה'

אנ"ש

האדמו"ר מפיטסבורג חזר אמש לארה''ק לאחר מסע ממושך בארה''ב

בביהמ"ד פיטסבורג באשדוד קבלו את פני האדמו"ר שליט"א חשובי החסידים וצעירי הצאן

יוחנן וייסברג י"ז בכסלו תש"ע - 04/12/2009 11:40
אמש (חמישי) חזר האדמו"ר מפיטסבורג לארה"ק עם פמליה מכובדת של חסידי פיטסבורג, לאחר שהות של כחודש בארה"ב. את פני האדמו"ר מפיסטסבורג שליט"א, קבלו זקני וחשובי החסידות בשעה 5:00 בשדה התעופה ע"י כבש המטוס.
 
האדמו"ר מפיטסבורג שליט"א יצא לפני כחודש להשתתף במספר מגביות חרום שנערכו על ידי חסידי פיטסבורג בארה"ב, למען המשך קיומם של המוסדות הק'.
 
המונים מתושבי המקום ומחסידי פיטסבורג בכל רחבי ארה"ב הגיעו להסתופף בצילו של האדמו"ר שליט"א במהלך השבתות המיוחדות והנעלות ששהה בשכונות בורו פארק קווינס ולונג-בטיש בניו-יורק, כשהתפילות והשולחנות הטהורים התקיימו באולמות גדולים, ובימות החול נכנסו הקהל אל הקודש לקבלת ברכה עצה ותושיה.
 
במהלך ביקורו השתתף האדמו"ר שליט"א בדינרים וכינוסים שנערכו לטובת המוסדות וגם ביקר אצל אדמורי"ם ומנהיגים ברחבי ארה"ב. כמו"כ בזמן שהותו נתבקש האדמו"ר שליט"א לשאת מדברות קדשו בהיכלי תורה ובישיבות, ואכן דרשות אלו עוררו הד רב בפני קהל השומעים.
 
האדמו"ר מפיטסבורג התאכסן בבית ידיד המוסדות הנגיד הרבני רבי אברהם פינחס ברקוביץ' שליט"א בשכונת בורו-פארק שבניו-יורק. התפילות והשולחן הטהור נערכו באולם הרחב "מחזיקי תורה".
 
בערב, הגיע לבית המדרש של החסידות בקרית פיטסבורג שהיה מלא מפה לפה, שם המתינו רבני הקהילה, קהל רב ותלמידי הישיבה הגדולה.
 
לאחר תפילת מעריב ברוב עם, הציבור הרחב עבר לאמירת שלום עליכם ולהתברך. הרב עובדיה דהן יו''ר המועצה הדתית העביר לאדמו''ר שליט''א שלושה ספרים מטעם המועצה הדתית לכבוד חג החנוכה. בשבת הקרובה 'וישלח' לא יתקיים השולה''ט בבית המדרש.
אתרוג
 [צלם]
אתרוג
 [צלם]
אתרוג
 [צלם]
אתרוג
[צלם]
אתרוג
[צלם]
אתרוג
[צלם]
אתרוג
[צלם]
אתרוג
הרהג ר' אליהו טורבער אבד קהילת פיטסבורג [צלם]