יום שישי י"ט באדר ב תשפ"ד 29/03/2024
חפש
  • טורקיה על המשט: תקרית בין ידידות

    דיפלומטים טורקיים שהגיעו לוושינגטון הסבירו, כי טורקיה תמשיך לנהל יחסים דיפלומטים קרובים עם ישראל, וכי היא רואה את תקרית המשט כ"תקרית בין ידידות". ההבהרה מגיעה על רקע אזהרתו של אובמה לארדואן

    להמשך...

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

הצטרף לרשימת תפוצה

נא הכנס מייל תקני
הרשם
הצטרפותכם לרשימת התפוצה – לכבוד היא לנו, בקרוב יחד עם השקתה של מערכת העדכונים והמידע תעודכנו יחד עם עשרות אלפי המצטרפים שנרשמו כבר.
בברכה מערכת 'עולם התורה'

אנ"ש

שבת של שמחה בחצר ויז'ניץ

המונים ישתתפו ב"שבת שבע ברכות" ו"שבת עליה לתורה" לניני כ"ק מרן האדמו"ר מויז'ניץ שליט"א

יוחנן וייסברג ג' בכסלו תש"ע - 20/11/2009 12:39

שבת של שמחה.

המוני חסידי ויז'ניץ ישבתו השבת בקרית ויז'ניץ בבני-ברק, שם תתקיים שמחת שבת ה"שבע ברכות" לנינת כ"ק מרן אדמו"ר מויז'ניץ שליט"א, נכדת חתנו הרה"צ רבי מנחם ארנסטר שליט"א ראש ישיבת ויז'ניץ. ולרגל שבת עליה לתורה לנין כ"ק מרן אדמו"ר מויז'ניץ שליט"א נכד בנו כ"ק הרה"צ רבי ישראל שליט"א בן חתנו הרה"צ רבי חיים צבי מייזליש שליט"א מסאטמאר.

בין האורחים הרבים לקראת השבת הגדולה הגיעו גם בשליחות קודש, הרה"צ רבי אהרן מרדכי רוקח שליט"א בן כ"ק מרן האדמו"ר מבעלזא.

שמחת השבע ברכות תתקיים בהיכל בית המדרש, כשאחרי הסעודה יעלו בני המלוכה לעריכת השולחן של כ"ק מרן האדמו"ר מוז'ניץ שליט"א ולאחר מכן לשבת אחים בראשות הרה"צ רבי ישראל שליט"א.

שמחת העליה לתורה תתחלק בין חצרות סאטמאר וויזניץ, כשהתפילות בליל שבת יערכו בביהמ"ד דחסידי ויז'ניץ בקרית ויז'ניץ.

אחרי הסעודה יתקיים תחילת ה"שבת אחים" בבית אבי החתן ראש ישיבת סאטמאר הרה"צ רבי חיים צבי מייזליש שליט"א, ובסיום יגיע אבי החתן עם החתן והמשפחה לשולחן הטהור בהיכל בית המדרש הגדול בקרית ויז'ניץ.

בשבת קודש בבוקר יתפללו בהיכל בית המדרש הגדול דחסידי סאטמאר בשיכון סאטאמר. לאחר התפילה יתקיים קידושא רבא לקהל הרחב.

בסיום סעודת שלישית שיסתיים בדיוק בזמן רבנו תם, יגיע הרה"צ רבי חיים צבי מיזיליש עם בנו החתן להמשך הסעודה שלישית בקרית ויז'ניץ שם יתקיים שמחת הפארשפיל כנהוג.

במוצאי שבת יתקיים שמחת פארשפיל בשיכון סאטמאר, כשהמוני חסידים יגיעו לאחל ברכת מזל טוב ולהפרד לקראת הנסיעה לחתונה הגדולה שיתקיים בארצות הברית במחיצת הדוד כ"ק האדמו"ר מסאטמאר שליט"א.