יום שישי י"ח בניסן תשפ"ד 26/04/2024
חפש
  • טורקיה על המשט: תקרית בין ידידות

    דיפלומטים טורקיים שהגיעו לוושינגטון הסבירו, כי טורקיה תמשיך לנהל יחסים דיפלומטים קרובים עם ישראל, וכי היא רואה את תקרית המשט כ"תקרית בין ידידות". ההבהרה מגיעה על רקע אזהרתו של אובמה לארדואן

    להמשך...

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

הצטרף לרשימת תפוצה

נא הכנס מייל תקני
הרשם
הצטרפותכם לרשימת התפוצה – לכבוד היא לנו, בקרוב יחד עם השקתה של מערכת העדכונים והמידע תעודכנו יחד עם עשרות אלפי המצטרפים שנרשמו כבר.
בברכה מערכת 'עולם התורה'

אנ"ש

שמחת החתונה לבן כ"ק האדמו"ר מספינקא שליט"א בוויליאמסבורג

כתב 'אתרוג' השתתף בשמחת החתונה בארצות הברית ומביא לגולשים דיווח מהחתונה ומימי השמחה

יוסף פפר, ניו יורק י"ז בחשון תש"ע - 04/11/2009 22:09
המוני חסידים ואוהדים השתתפו בשמחה הגדולה בעת חתונת בן כ"ק האדמו"ר מבית יצחק ד'ספינקא שליט"א, עם בת האדמו"ר מטומשוור קרית יואל, שהתקיימה השבוע בוויליאמסבורג.

השמחה נפתחה עוד בשבת הקודמת, שבת ה'אויפרוף'. לרגל שבת זו הגיעו חסידים רבים מחוץ לעיר לשהות במחיצת האדמו"ר, גם הסבא מארה"ק, כ"ק הגה"צ ר' אהרן מרדכי רוטנר שליט"א, מראשי ישיבת המקובלים שער השמים, מרבני קהילת בעלזא ור"מ בישיבת טשעבין, הגיע להשתתף בשמחת נישואי נכדו.

שמחת החתונה החלה בבית המדרש הגדול של ספינקא בוויליאמסבורג, ברחוב קייפ, במעמד קבלת הפנים. בעת המעמד הושרו ניגוני התעוררות, וחרדת קודש שררה בקהל בעת חריזת ה'גראמען', שהזכיר את זכות האבות, שאנו זוכים שיורדים כעת מגן עדן הסבים הקדושים, ובפרט מרן, הרה"ק רבי שמואל צבי מספינקא זצוק"ל.

מעמד החופה התקיים ברחבת בית המדרש ברחובה של עיר, כאשר בברכות בחופה כובדו רבנים ואדמ"ורים מהמשפחה.

סעודת החתונה התקיימה באולם 'קונטיננטל', מאות מקומות ומנות הוכנו למאות החסידים שסעדו יחד בשמחת רבם ומאורם, במשך זמן הסעודה עברו המוני חסידים לברך ולהתברך מאת האדמו"ר בעת של שמחה, רינה וישועה באהלי צדיקים.

הריקודים החלו בעת כניסת החתן לאולם, אז החל גם מרן האדמו"ר לרקוד עם בנו החתן. בני המשפחה, וגם רבנים נוספים, הריקודים חוללו בהתלהבות עצומה ונמשכו לאורך זמן רב.

במשך הערב הגיעו להשתתף בשמחה אדמורי"ם ורבנים רבים מהשכונה וקרובי המשפחה, רושם מיוחד עשתה הופעתו של כ"ק מרן אדמו"ר מפשוורסק שליט"א, אשר מיודד מאד עם הסב, כ"ק הגה"צ רבי אהרן מרדכי רוטנר שליט"א, שהשתתף בשמחה דקות ארוכות, ורקד עם החתן והמחותנים, וכן ריקוד מיוחד עם האדמו"ר אבי החתן.

לאחר שלוש שעות של ריקודים ברציפות החל המעמד המרגש של ה'מצווה טאנץ', בפתחו כובדו סבי החתן והכלה וכן הדודים, ורק אז נגש האדמו"ר לריקוד,  אשר ידוע בחצרות החסידים כעת רצון מיוחדת. ה'גראמער' הזמין את האדמו"ר לריקוד, תוך הזכרת כל צרכי עמך ישראל המרובים, ועורר זכות אבות הקדושים שישפיעו שפע ברכה וטוב.

היה כבר סמוך לעלות השחר, כאשר האדמו"ר היה שקוע בריקודו. שעה ארוכה רקד האדמו"ר בהתלהבות ופיזז וכרכר זמן רב, כאשר כל קהל החסידים רוקדים יחדיו.
JDN
הקהל במעמד הקבלת פנים [צלם]
JDN
האדמור בדביקת במעמד הקבלת פנים [צלם]
JDN
חלק מהקהל בקלת פנים בביהמ"ד [צלם]
JDN
 [צלם]
JDN
בקבלת פנים [צלם]
JDN
עריכת הקנין בקבלת פנים [צלם]
JDN
האדמו"ר מקראלי בקבלת פנים [צלם]
JDN
הקהל בחופה [צלם]
JDN
בחופה [צלם]
JDN
האדמו"ר מתולדות צבי בחופה [צלם]
JDN
  [צלם]
JDN
  [צלם]
JDN
  [צלם]
JDN
  [צלם]
JDN
  [צלם]
JDN
  [צלם]
JDN
  [צלם]
JDN
  [צלם]
JDN
  [צלם]
JDN
  [צלם]
JDN
האדמור בריקוד עם בנו החתן  [צלם]