יום חמישי כ"ד בניסן תשפ"ד 02/05/2024
חפש
  • טורקיה על המשט: תקרית בין ידידות

    דיפלומטים טורקיים שהגיעו לוושינגטון הסבירו, כי טורקיה תמשיך לנהל יחסים דיפלומטים קרובים עם ישראל, וכי היא רואה את תקרית המשט כ"תקרית בין ידידות". ההבהרה מגיעה על רקע אזהרתו של אובמה לארדואן

    להמשך...

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

הצטרף לרשימת תפוצה

נא הכנס מייל תקני
הרשם
הצטרפותכם לרשימת התפוצה – לכבוד היא לנו, בקרוב יחד עם השקתה של מערכת העדכונים והמידע תעודכנו יחד עם עשרות אלפי המצטרפים שנרשמו כבר.
בברכה מערכת 'עולם התורה'

אנ"ש

מעמד קידוש חלקה בהר המנוחות ע"י קהילת בעלזא

מעמד רב רושם נערך בהר המנוחות, בראשות רבני קהילת בעלזא, בקידוש חלקה, בנוסף ל-4 בתי החיים

יוחנן וייסברג י"ד בחשון תש"ע - 01/11/2009 10:46
במעמד הרבנים הגאונים, רבני קהל מחזיקי הדת דחסידי בעלזא שליט"א, התקיים ביום חמישי, י"א במר-חשון, מעמד קידוש חלקת בית החיים דקהל מחזיקי הדת.

הרבנים הגאונים שליט"א התאספו במורד הר המנוחות למרגלות ציונו הק' של בעל החיד"א, בשטח שיועד לחלקה החדשה לחברי קהל מחזיקי הדת, ובהשתתפותם של הרבנים מו"צי הקהילה, חברי החברא קדישא וראש הדגל הגאון רבי יוסף עמרם מושקוביץ שליט"א סד"ד וגאב"ד בוניאהד החלו בסדר קידוש בית החיים.

על פי הסדר אשר הורה בזמנו כ"ק מרן אדמו"ר הרה"ק מהר"א מבעלזא זי"ע לכ"ק הגה"צ גאב"ד נאראל  זצ"ל, בעת אשר קידשו את החלקה לחברי מחזיקי הדת בארצות הברית, סובבו כל המשתתפים בשבע הקפות את כל השטח שיועד, ואמרו את המזמורים הנהוגים, לפי נוסח בעלזא, כאשר הסד"ד הגה"צ גאב"ד בוניאהד שליט"א קורא מראש כבעל תפילה.

לאחר כל סדר הקידוש, ערכו הרבנים שליט"א לחיים במקום כנהוג, ואיחלו שלא ישתמשו בחלקה זו, ושיבולע המות לנצח. בעת הלחיים סיפר גאב"ד בוניאהד שליט"א, שכשבירך כ"ק מרן אדמו"ר מהר"א שלא ישתמשו בחלקה, ושאלו מה יעשו עם השטח? השיב כ"ק מרן אדמו"ר זי"ע, יתנו את השטח למשיח.

יצויין, כי זוהי החלקה החמישית של קהל מחזיקי הדת בהר המנוחות. המשתתפים התפזרו כשבליבם תקוה ותפילה שאכן השטח יישאר ריק, ויזכו בקרוב לתחיית המתים בביאת משיח צדקנו. את המעמד נורא-ההוד, אירגן מזכ"ל קהל מחזיקי הדת הרב מרדכי לנדא.

ממלכת
  [צלם]
ממלכת
  [צלם]
ממלכת
[צלם]
ממלכת
  [צלם]
ממלכת
  [צלם]
ממלכת
  [צלם]
ממלכת
  [צלם]
ממלכת
צלם]
ממלכת
  [צלם]
ממלכת
  [צלם]
ממלכת
  [צלם]
ממלכת
[צלם]
ממלכת
  [צלם]