יום שישי י"א בניסן תשפ"ד 19/04/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

חשש: שניים מתו משפעת מקסיקו

משרד הבריאות בודק חשד כיפעוט בן שנתיים וגבר בן 34, מתו כתוצאה מסיבוך השפעת

משה שוורץ ה' באב תשס"ט - 26/07/2009 21:09
ביום שישי האחרון הגיע תושב אילת בן 34 לבית החולים יוספטל בעיר, לאחר שחש ברע. מצבו הידרדר ואמש, מוצ"ש, הוא נפטר. משפחתו טוענת לרשלנות מצד בית החולים, לאחר שהגיע בשבוע שעבר פעמיים לבית החולים לאחר שחש ברע ושוחרר בטענה כי מדובר בוירוס כלשהו ולא בשפעת.
 
במשרד הבריאות טוענים, כי הגבר היה מעשן כרוני, שבימים האחרונים סבל מסיבוך של דלקת ריאות. גם הוא וגם הפעוט שנפטר בבית החולים שניידר בפתח-תקווה, היו בקבוצת סיכון של "שפעת מקסיקו", ואי הטיפול ראוי בגבר הוביל את בית החולים באילת להקים ועדת בדיקה. ב"שניידר" טוענים, כי הפעוט קיבל את התרופה "תמיפלו" שהופצה על-ידי משרד הבריאות נגד השפעת.
 
משפחתו של הגבר מאילת הסכימה לניתוח שלאחר המוות, כדי לאבחן את סיבת מותו, אולם התלוננה במשטרה על התרשלות בטיפול על-ידי בית החולים.
 
עד-כה חלו בישראל כ-1,000 בני-אדם בשפעת מקסיקו, אולם לא נרשמו מקרי מוות. כמה בני-אדם אושפזו במצב קשה, כתוצאה מסיבוך שנגרם מהידבקות במחלה.