יום שישי י"ח בניסן תשפ"ד 26/04/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

אסון: נער נהרג מנפילת ענף

נער כבן 14 נהרג לאחר שענף כבד צנח עליו באמצע הלילה ומחץ את חזהו בעת שהיה בטיול משפחתי בחיק הטבע. האתר נסגר על ידי המשטרה. הנהלת הפארק: "אנחנו סגרנו את האתר, הכל היה תקני"

איתן פריד, ל' באב תש"ע - 10/08/2010 11:46
טראגי: נער כבן 14, תושב היישוב קדומים, נהרג לפנות בוקר (ג') לאחר שענף כבד במשקל של עשרות קילוגרמים ניתק ממקומו וצנח עליו. הנער שהה עם משפחתו בטיול 'קמפינג', שמהלכו הקימה המשפחה שני אוהלים בפארק הירדן ולנה בהם.

לפנות בוקר, נשר לפתע ענף כבד מאחד העצים, צנח על האוהל, ונפל על אחד הנערים תוף שהוא מוחץ את ראשו ואת חזהו. משפחתו של הנער הזעיקה מיד עזרה, אולם למרות מאמצי ההחייאה והטיפול הרפואי שהוענק לו, נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.

מיד עם היוודע המקרה, הורתה המשטרה לפנות את המתחם כולו, עד שיתברר האם הוא אכן בטוח למטיילים. על פי הערכות המשטרה, ישנם כמה וכמה ענפים שנמצאים במצב דומה ואכן מסכנים חיים.

מהנהלת הפארק נמסר הבוקר, כי "בעקבות המקרה המצער הבוקר, בו נהרג נער בן 14 מנפילת ענף של עץ -  סגרה מנהלת פארק הירדן את הפארק והיא מבצעת בדיקה של האירוע והעצים". עוד נמסר מהמנהלת כי, בשנה שעברה, עבר הפארק המשתרע על אלף דונם, סקר גדול המתבצע פעם בכמה שנים, של מהנדסי יער ויערנים מוסמכים. בעקבות הסקר, עברו העצים בפארק הירדן טיפול וגיזום מניעתי מקיף ורחב.