יום חמישי י"ח באדר ב תשפ"ד 28/03/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

נלכדה חוליית החמאס שרצחה את השוטר

השב"כ הודיע היום (ב') על חשיפת חוליית חמאס שפעלה באזור הר חברון שאנשיה אחראים לרצח השוטר שוקי סופר הי"ד לפני מספר שבועות. חברי החולייה הודו בתכנון פיגועים נוספים. אחד מחברי החולייה שהה בישראל לצורך טיפול רפואי במימון ישראלי

יוסי בלוך, ח' באב תש"ע - 19/07/2010 12:24
השב"כ הודיע הבוקר (ב') על לכידתם של חברי חוליית חמאס האחראית על רציחתו של השוטר שוקי סופר, ולפציעתם של שניים מחבריו, בפיגוע ירי שהרחש בחודש שעבר באזור דרום הר חברון.

לדברי שירות הביטחון הכללי, שישה ימים לאחר הרצח נעצרו ארבעה חשודים מהכפר דיר צאמאת באזור הר חברון. בחקירתם הודו העצורים בהשתייכותם לחוליית חמאס שביצעה את הרצח ושתכננה פיגועים רבים נוספים. חברי החוליה הודו כי ערכו אימוני ירי בדרום הר חברון וערכו הכנו רבות לקראת הוצאת פיגוע הירי אל הפועל.

חברי החוליה סיפרו בחקירה כיצד ביצעו את הפיגוע, לדבריהם, אחד מחברי החוליה שימש כתצפיתן ושלושה מחבריו ישבו ברכב שחנה בצד הדרך תוך שהם חמושים ברובה מסוג קלצ'ניקוב. כשעבר במקום רכב של שוטרים בדרך למקום עבודתם, פתחו השלושה באש ורצחו את השוטר.

במסגרת החקירה, הובילו החשודים את השב"כ אל שלושת הרובים בהם השתמשו במהלך הפיגוע. בנוסף הודו החשודים בתכנון פיגועים נוספים אותם החלו להכין, בין השאר תכננו הרוצחים לחטוף אזרח ישראלי באזור גוש עציון ולצורך כך, רכשו פאה נכרית וכיפות.  

פרט מזעזע נוסף נחשף על ידי חוקרי השב"כ: אחד מחברי החוליה שרצחה את השוטר, שהה באישור בבית החולים 'הדסה' בישראל, מאחר שנזקק לניתוח להסרת גידול מעינה של בתו בת ה-6. את המימון לניתוח קיבל הרוצח מעמותה ישראלית למען דו-קיום.  
  1. 1. עוד לא התאוששתם מהצום????.... [לל"ת]
    יוסי 21/07/2010 11:42