יום שישי י"ט באדר ב תשפ"ד 29/03/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

סאלח: "ישראל תיכננה להתנקש בי"

ראש הפלג הצפוני של התנועה האיסלמית, השייח' ראאד סאלח, מאשים כי ישראל זממה להתנקש בחייו באמצעות "המחבל היהודי" שנעצר אמש (ד'). "כל עוד ההוראה ניתנה ע"י השב"כ, פירושה הוראה על ידי ממשלת ישראל", האשים סלאח

יוסי בלוך, ד' באב תש"ע - 15/07/2010 17:21
ראש הפלג הצפוני של התנועה האיסלמית, השייח' ראאד סלאח, מאשים כי ממשלת ישראל תכננת מזימת התנקשות בחייו, באמצעות "המחבל היהודי" יצחק פרלמן, שנעצר אמש (ד') בחשד לרציחתם של 4 ערבים. "כל עוד ההוראה ניתנה על ידי השב"כ, משמעות הדבר שהיא ניתנה על ידי ממשלת ישראל. זאת משום שהשב"כ פועל לפי הוראות ישירות מראש הממשלה".

לדבריו, משמעות הדבר היא שהממסד הישראלי הגיע לשפל חסר תקדים בהתנהגותו. סלאח הוסיף כי לדעתו בהמשך ייוודעו פרטים נוספים על הפרשיה. "אני משוכנע שרוב הפרטים אודות הניסיון להתנקש בחיי לא נחשפו ורק בבוא היום ייחשפו כל הפרטים בעניין", הוסיף.

במקביל, האריך היום בית משפט השלום בפתח תקווה את מעצרו של חיים פרלמן בשבעה ימים בחשד לארבעה מקרי רצח של ערבים בהם על פי החשד היה מעורב. בנוסף חשוד פרלמן בארבעה ניסיונות נוספים לרצח. הפרקליטות דרשה להאריך את מעצרו ב-14 יום אולם בית המשפט הסכים לשמונה ימים בלבד.

עו"ד עדי קידר, אמר לאחר הדיון בבית המשפט, כי "מרשי לא עשה את הדברים המיוחסים לו. מדובר באדם חף מפשע, שהופלל והודח על ידי השב"כ בדרכים פסולות".