יום חמישי י"ח באדר ב תשפ"ד 28/03/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

נעצר אביו של החשוד בריגול ממג'דל שמס

שוטרי היאחב"ל עצרו היום (ד') את מאג'ד שאער, אביו של החשוד בריגול פדא שאער, מהכפר מג'דל שמס ברמת הגולן, בחשד למעורבות בעבירות של ריגול ומגע עם סוכן זר. פרקליטו של העצור: "מעצר מוזר, הוא נעצר בתחילת השבוע ושוחרר כעבור מספר שעות"

יוסי בלוך, ג' באב תש"ע - 14/07/2010 17:39
משפחה למופת. חוקרי היאחב"ל עצרו הבוקר (ד') את מאג'ד שאער, אביו של פדא שאער, תושב מג'דל שמס שברמת הגולן, שנעצר בראשית השבוע בחשד לביצוע עבירות של ריגול ומגע עם סוכן זר. שאער האב, נעצר במקום עבודתו במרכז הארץ והמשטרה מייחסת לו את אותן עבירות המיוחסות לבנו. צו איסור פרסום הוטל על פרטיהן של שתי החקירות.

עו"ד נביה חנג'ר, סנגורם של האב והבן אמר היום ל'הארץ' כי "המעצר לא הגיוני ולא מובן". לדברי הפרקליט, האב נעצר כבר ביום מעצרו של הבן למספר שעות אולם לאחר מכן שוחרר. הפרקליט טוען כי לו היו חשדות של ממש כנגד האב הרי שהוא לא היה משוחרר ממעצרו לאחר כמה שעות.

מחר בבוקר יובא האב להארכת מעצרו בבית משפט השלום בפתח תקווה.

ביום ב' עצרו השב"כ והיאחב"ל את פדא שאער בן 27, ממג'דל שמס בחשד לביצוע עבירות ריגול ומגע עם סוכן זר. לאחר חקירה הוארך מעצרו בבית משפט השלום בפתח תקווה בשמונה ימים. בעקבות מעצרו פרצו מהומות בכפר מג'דל שמס ושוטרים שבאו לערוך חיפושים בביתו כותרו ביד המון זועם. לאחר מספר שעות ובסיוע נכבדי הכפר יצאו השוטרים מהבית ללא פגע.