יום חמישי י"ח באדר ב תשפ"ד 28/03/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

ליברמן: "הקפאת הבנייה לא תימשך לאחר ספטמבר"

שר החוץ אביגדור ליברמן, נפגש היום עם קאנצלר אוסטריה,וורנר פיימן, ועם יו"ר הפרלמנט האיטלקי, ג'יאנפרנקו פיני. ליברמן הודה לאורחיו על תמיכת מדינותיהם בישראל אך הדגיש כי תקופת ההקפאה לא תימשך. הערב ייצא ליברמן לרומא ולמלטה

יוסי בלוך, י"א בתמוז תש"ע - 23/06/2010 16:57
 
נותרו לישראל עוד כמה ידידים? שר החוץ, אביגדור ליברמן, נפגש הבוקר (ד') עם נשיא הפרלמנט של איטליה, ג'יאנפרנקו פיני. השר ליברמן הודה לפיני על ידידותו כלפי ישראל ועל עמידתה של איטליה לצידה של ישראל במאבק על הזכות להגן על עצמה. בצהריים נפגש השר ליברמן גם עם קאנצלר אוסטריה, וורנר פיימן. השר ליברמן ציין לשבח את היחסים הטובים בין המדינות.

בפגישות עם נשיא הפרלמנט פיני והקאנצלר פיימן הדגיש השר ליברמן כי הוא אינו רואה שום אפשרות אחרת פרט לחידוש הבנייה ביהודה ושומרון עם תם תקופת ההקפאה בסוף ספטמבר.

השר ליברמן הסביר כי "עד היום כל הדרישות למחוות הופנו כלפי ישראל ועל אף שישראל עשתה צעדים משמעותיים כלפי הפלשתינים הצד הפלשתיני ממשיך בפעילות נגד ישראל בזירה הבינלאומית ובהסתה נגד ישראל בזירה הפנימית". השר ליברמן אמר כי על הקהילה הבינ"ל לנקוט עמדה מאוזנת יותר ואי-אפשר שיהיה "סטנדרט אחד כלפי ישראל וסטנדרט אחר כלפי שאר מדינות העולם". 

הערב, ייצא ליברמן לביקור מדיני ברומא ובמלטה. ברומא ייפגש השר ליברמן עם שר החוץ של איטליה, פרנקו פראטיני, וידון עימו בנושאים בילטראליים ובנושאים אזוריים ביניהם המצב בעזה והמו"מ עם הפלשתינים.

בנוסף, צפויים השרים ליברמן ופראטיני לחתום על הסכם לשיתוף פעולה לסיוע במדינות שלישיות. השר ליברמן יקיים ברומא מפגש עם שגרירי ישראל באירופה וידון עימם במצב המדיני ובעמדה הישראלית מול הפרובוקציות של גורמים אסלאמיים קיצוניים וניסיונותיהם להשפיע על דעת הקהל באירופה נגד ישראל. 

במלטה ייפגש השר ליברמן עם נשיא מלטה, ג'ורג' אבלה, עם ראש הממשלה, לורנס גונזי, עם שר החוץ, טוניו בורג', עם ראש האופוזיציה, ג'וזף מוסקט ויקיים פגישות נוספות. השר ליברמן צפוי לדון עם מארחיו בנושאים בילטראליים ובנושאים אזוריים.

הביקור במלטה הוא ביקור משותף עם שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב והשרים ידונו עם מארחיהם על הדרכים לחזק את קשרי התיירות והכלכלה בין המדינות.

השרים ליברמן ומיסז'ניקוב ייפגשו גם עם הקהילה היהודית במלטה ויבקרו בבית הכנסת במקום.  


משרד החוץ
  [צלם]

משרד החוץ
  [צלם]

  []