יום שישי י"ט באדר ב תשפ"ד 29/03/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

פיגוע ירי ליד חברון: שני שוטרים פצועים קשה

גזרת חברון שוב מדממת: שוטרים שחלפו בצומת אל-פאוור ליד בית חגי בהר חברון נורו, מצבם של שניים קשה ומצבם של הנותרים קל. כוחות צה"ל פתחו בסריקות בניסיון לאתר את היורים. ראש מועצת הר חברון: "השוטרים קורבנות מדיניות ממשלת נתניהו"

יוסי בלוך, ב' בתמוז תש"ע - 14/06/2010 09:03
פיגוע ירי בהר חברון. ארבעה שוטרים שנסעו הבוקר (ב') בניידת משטרה בצומת אל-פאוור באזור בית חגי בהר חברון, נורו נפצעו, מצבם של שניים מהם קשה.

השוטרים נסעו בניידת מבאר שבע לחברון, שם מקום עבודתם - הותקפו מיריות שמקורן עדיין אינו ברור. כוחות ההצלה דיווחו כי קיבלו קריאה ממקום הפיגוע באזור השעה 7:20 על שוטרים שנפגעו מירי, הכוחות שהגיעו למקום מצאו שני שוטרים שנפגעו מירי בחזה ומצבם מוגדר קשה. אדם נוסף נפצע פצעים קלים מהירי ושוטר נוסף שהיה ברכב נפגע מרסיסים וטופל בשטח כשהוא סובל משריטות בלבד. הפצועים קשה פונו באמצעות מסוק לבית החולים הדסה בירושלים ולבית החולים סורוקה בבאר שבע.

כוחות גדולים של צה"ל ומג"ב פתחו בסריקות בניסיון לאתר את היורים. המשטרה עדיין אינה יודעת האם הירי נורה מרכב חולף או ממארב שהציבו היורים בצד הדרך. כוחות גדולים של משטרה וצבא פתחו בסריקות באזור. הם מנסים להתחקות אחר היורים ולברר האם הניחו מארב לניידת, או שירו לעברה מרכב חולף.

ראש מועצת הר חברון, צביקי בר-חי, האשים בתקשורת כי מדיניות הממשלה מבירה את הטרור בישראל: "השוטרים הם קורבנות מדיניות הסיכול המחושב של ברק וביבי", אמר בר-חי.