יום שלישי ט"ו בניסן תשפ"ד 23/04/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

"אחמדינג'אד: "אירועי המשט - תחילת קץ המשטר הציוני"

נשיא איראן, מחמוד אחמדינג'אד, המבקר בימים אלו בטורקיה נאם בפני מתפללים במסגד באיסטנבול והבטיח כי פעולת המשט מקרבת את "קץ המשטר הציוני". אחמדינג'אד נענה בתשואות רמות ובקריאות "מוות לישראל ולאמריקה". טורקיה ואיראן "מדינות אחיות", אמר נשיא איראן.

יוסי בלוך, כ"ו בסיון תש"ע - 08/06/2010 10:35

הפיתרון הסופי? נשיא איראן המבקר בימים אלו בטורקיה נאם אמש (ב') בפני המוני מוסלמים משולהבים במסגד באיסטנבול ואמר כי פעולת ישראל לעצירת המשט לחופי עזה היא "צעד גדול לקראת השמדה מוחלטת של המשטר הציוני". אחמדינג'אד נועד גם כמה מנוסעי ספינת ה"מרמרה" ששבו מישראל.

אחמדינג'אד יצא למסע דילוגים במספר מדינות בעולם בניסיון לבלום את הסנקציות שממדינות המערב וארה"ב מעוניינות להטיל על איראן במועצת הביטחון.

כיאה למדינה מוסלמית שעמדותיה הולכות ומקצינות, התקבל הנשיא האיראני בזרועות פתוחות ובכבוד מלכים. אחמדינג'אד נפגש עם בכירי הממשל בטורקיה והשתתף בתפילה במסגד באיסטנבול שבסיומה אמר בפני ההמון המוסת, כי "המעצמות החומרניות כפו את המשטר הציוני על העולם, ובמיוחד על אומות המזרח התיכון, באמצעות כוח צבאי, שביצע במהלך יותר משישים שנות קיומו פשעים שלא היו כדוגמתם בהיסטוריה האנושית, כשהאחרון בהם הוא הפשיטה על המשט לעזה", אמר אחמדינג'אד. הקהל הטורקי לא ישב בחיבוק ידיים והשיב בקריאות: "מוות לאמריקה ומוות לישראל".

בנאומו קרא אחמדינג'אד לרוסיה ש"לא להצטרף לאויבותיה של איראן". אחמדינג'אד הוסיף כי ההסכם שנחתם בין איראן לטורקיה וברזיל הוא "הזדמנות שאין להחמיצה" ואמר כי נשיא ארה"ב אובמה יעשה טעות גדולה אם ידחה הסכם זה.

אחמדינג'אד לא שכח להעלות על נס את הידידות המופלאה שפורחת לאחרונה בין טורקיה לאיראן ואמר שתי המדינות הן "אומות אחיות". לדברי הנשיא האיראני, טורקיה ואיראן הן "נושאות הדגל של ההומניות והמוסר".

אחמדינג'אד הוסיף כי "כולם צריכים לדעת שהיחסים בין שתי המדינות מבוססים על חברות ואחווה ומושרשים עמוק היום, וכי שתי המדינות יעמדו זו לצד זו עד הסוף". "העתיד של שתי המדינות מזהיר", הבטיח אחמדינג'אד ואמר כי "הניצחון במאבק נגד המדכאים נמצא בהישג יד".

 

  1. 2. הגמד האירני מאיים!
    איריס חסון 08/06/2010 20:22
    מי מפחד מאחמדינג'ד?הוא גיבור גדול במילים אבל האמת היא שהוא עכבר קטן אפור מכוער ופחדן!
  2. 1. הכרזה הומנית ממש כמו המשט
    יעוז 08/06/2010 18:51
    כנראה להצהרות כאלה העולם אינו שומע. המצפון של העולם אינו נזעק. ואם חלילה איראן ותורכיה יגברו על ישראל העולם גם לא יבחין בכך.