יום שישי י"ט באדר ב תשפ"ד 29/03/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

שוב: רכב חשוד עורר פאניקה

האמריקנים חוששים מפיגועי טרור. הבוקר, המשטרה המקומית בניו יורק שוב חסמה ציר מרכזי לאחר שהתקבל דיווח על מכונית חשודה. תושבים בבניין סמוך פונו על ידי כוחות הבטחון. בעל הרכב אותר

ראובן שטיין, א' בסיון תש"ע - 14/05/2010 11:21
פאניקה בניו יורק: המשטרה המקומית חסמה הבוקר (ו') כמה רחובות במנהטן לאחר שכלי רכב חשוד נמצא סמוך לכיכר יוניון. נראה ששוב מדובר באזעקת שווא. דובר המשטרה מסר כי הבעלים של המכונית נמצא, "וככל הנראה אין שם כלום".

חבלנים הוזעקו לטפל במכונית החשודה לאחר שעוברי אורח הבחינו במה שנראה כמו שני מיכלי גז מונחים בתוכה. מחסומים הוצבו בין רחוב יוניון סקוור-איסט לרחוב אירווינג פלייס, ולפחות בניין אחד פונה מיושביו.

כזכור, רק לפני שבועיים סוכל ניסיון לפוצץ מכונית תופת בכיכר טיימס שבלב מנהטן. יומיים לאחר מכן נעצר אזרח אמריקני שנולד בפקיסטן, בחשד שהוא עומד מאחורי הפיגוע, כשהיה בדרכו לדובאי.

הממשל האמריקני מאמין שהוא פעל בהנחיית הטליבאן הפקיסטני, ואתמול נעצרו שני גברים נוספים במסגרת חקירת האירוע. ימים ספורים לאחר מכן סגרה המשטרה לתנועה את גשר טרייבורו, המקשר בין מנהטן לרובעים ברונקס וקווינס, לאחר שנמצאה עליו משאית נטושה שממנה נדף ריח של גז. בדיקת המשטרה העלתה כי במשאית לא נמצא כל חפץ חשוד.

אמריקה בפאניקה, ארגוני טרור תמיד היוו איום אסטרטגי, גם על המדינה החזקה בעולם.