שבת י"ב בניסן תשפ"ד 20/04/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

למה ברקת לא גינה את חולדאי?

ראש עיריית ירושלים ניר ברקת השתתף בדיון בוועדת הכספים. ח"כ ציון פניאן, אמר לברקת כי "ציפיתי ממך לעמוד כמשקל נגד להסתה של רון חולדאי. כמחצית מתושבי ירושלים הם חרדים. ראוי היה אם היית מהווה משקל נגד"

ראובן שטיין, כ"ז באייר תש"ע - 11/05/2010 16:57
בדיון בוועדת הכספים, בהשתתפות ראש עיריית ירושלים ניר ברקת, הודה ראש העיר ליו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני ולחברי הוועדה על עמידתם האיתנה לטובת ירושלים ופיתוחה, וגם ספג ביקורת על אי ההתייצבות נגד אמירתו המסיתה של עמיתו, ראש עיריית תל-אביב, רון חולדאי.

ברקת פתח ואמר, שהגיע להודות על מענק הבירה שאישרה אמש וועדת הכספים בסך 6 מיליון שקלים לטובת העיר ירושלים. "בכל פעם שענייני ירושלים מגיעים לוועדת הכספים אנו יודעים שאנחנו בידיים טובות, באנו לומר תודה".  ברקת אמר עוד כי "אנחנו העיר הענייה ביותר בארץ, ירושלים היא לב ליבו של העם היהודי ולא יתכן שלא נהיה חזקים גם מבחינה כלכלית". 

ברקת אמר עוד כי המגזר הפרטי מבין שכדאי לפתוח עסקים בירושלים, "קורה משהו טוב בעיר ירושלים, התעשיינים ואנשי העסקים מבינים שיש פוטנציאל בעיר. יש תכנית שמתרקמת להאיץ את ירושלים בתחומים בהם היא חזקה ממילא, בתרבות, בחינוך ובתעשייה".

בדבריו קרא לממשלה ולכנסת להעמיד את ירושלים בחזית, "ההחלטות על ירושלים הן ללא השלכות רוחב,  שימו אותנו בבכורה, כפי שראוי לבירתה של ישראל".

חברי הכנסת שנכחו בדיון בירכו אף הם את ראש העיר ואמרו כי יעמדו לצידה של העיר וחיזוקה. ח"כ ציון פניאן אמר כי מילת הקסם בוועדה היא ירושלים,  פניאן ציין כי ציפה מברקת לעמוד כמשקל נגד להסתה של רון חולדאי, "כמחצית מתושבי ירושלים הם חרדים,  אנשי ארץ ישראל הטובה,  ראוי היה כי ראש העיר ירושלים יהווה משקל נגד".