שבת י"ב בניסן תשפ"ד 20/04/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

בלאו השיב את המסמכים הסודיים

פרקליטיו של עיתונאי 'הארץ' אורי בלאו השיבו היום לפרקליטות את המסמכים המסווגים שקיבל בלאו מענת קם. הפרקליטים ממשיכים לנהל מו"מ על חזרתו של בלאו לישראל

אהרן שיין, י"ט באייר תש"ע - 03/05/2010 20:28
המסמכים הוחזרו. פרקליטיו של עיתונאי 'הארץ' אורי בלאו עו"ד מיבי מוזר וטלי ליבליך העבירו היום בתום מו"מ ארוך, את המסמכים שהחזיק אורי בלאו ושקיבלם מידי ענת קם.

עיתון 'הארץ' פרסם היום כי עורכי הדין נפגשו בצהריים עם פרקליטת מחוז תל אביב, עו"ד רות דוד-בלום, ועם התובעת, עו"ד דסי פורר, ומסרו להן את המסמכים הגנובים. עיתון 'הארץ' מוסיף כי "בימים הקרובים צפויים עורכי הדין להעביר להן את כל המידע המשלים באשר למסמכים אלה". כמו כן מדווח העיתון, כי הצדדים מנהלים משא ומתן כדי לאפשר את שובו של בלאו, ששוהה באנגליה מאז פרוץ הפרשה, לישראל ולהביא לסיום הפרשה. בפרקליטות לא הגיבו לדברים.

על פי כתב האישום שהוגש נגד נקם, היא העבירה לידי אורי בלאו למעלה מ-2,000 מסמכים מסווגים, חלקם אף בסיווג של "סודי ביותר". השב"כ חתם בתחילה על הסכם עם בלאו להשבת המסמכים בתמורה לאי-העמדה לדין, אולם בלאו העביר רק את חלקם וטס לחו"ל. בעקבות זאת הודיע השב"כ כי בכוונתו לעצור ולחקור את בלאו כשישוב לישראל.

בהמשך הודיעו פרקליטיה של קם כי היא מוותרת על החיסיון של המקור עליו היא חתומה עם בלאו – דבר שלטענתו מנע ממנו להשיב את המסמכים, בעקבות זאת הודיעו פרקליטיו של בלאו כי בכוונתו להשיב את המסמכים המסווגים שלדבריהם "לעולם לא יצאו מהארץ".