יום שישי י"א בניסן תשפ"ד 19/04/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

פלסטיני נעצר: "באתי להרוג יהודים"

בחסדי שמים נמנע פיגוע. אמש נעצר נער פלסטיני בכניסה לתחנת המשטרה בעפולה כשבכליו סכין ארוכה. הנער סיפר לחוקרים: "נשלחתי כדי להרוג יהודים"

אהרן שיין, י"ג באייר תש"ע - 27/04/2010 08:32
בחסדי שמים סוכל פיגוע. "נשלחתי כדי להרוג יהודים", כך אמר נער פלסטיני בן 17.5 שבכליו נמצאה סכין ארוכה וחדה, למאבטח שעמד בכניסה לתחנה המשטרה בעפולה. הנער תושב הגדה הועבר לחקירת השב"כ.

רב פקד אריה אלקובי, ראש משרד החקירות והמודיעין בתחנה סיפר בתקשורת, כי סמוך לשעה 2:00 בלילה הגיע לתחנת המשטרה נער כשבידיו שקית חשודה. בכניסה לתחנה עמד מאבטח ובמקרה היה שם גם חבלן. רפ"ק אלקובי סיפר, כי "הם שאלו אותו מי אתה ומדוע אתה מבקש להיכנס לתחנה. הנער לא היסס והשיב שנשלח כדי להרוג יהודים".

חיפוש בכליו של הנער העלה כי הנער מחזיק בידו סכין גדולה וחדה, השוטרים שהיו בתחנה מיהרו להשתלט עליו והוא נעצר. הנער סיפר לחוקרים כי נשלח על ידי גורמי טרור מהגדה. חוקרי המשטרה ציינו כי הנער היה עצור בעבר על שהייה בלתי-חוקית.

רפ"ק אלקובי ציין, כי "נמנע הלילה אסון. ייתכן שאם לא היה נעצר, היה מצליח לבצע את זממו", אמר אלקובי. חוקרי המשטרה מעריכים כי הסיבה שהנער הגיע לתחנת המשטרה נובעת ככל הנראה מכל שהוא חשש לבצע את משימתו. עוד התברר בחקירתו כי הוא שוהה בשטח ישראל מספר ימים, והוא הגיע לעפולה כמה שעות לפני שבא לתחנת המשטרה.

במשטרה מעריכים כי הנער הגיע לתחנת המשטה לאחר שחשש לבצע את המשימה שלשמה נשלח לעפולה. מהחקירה עלה כי הוא נכנס לישראל לפני כמה ימים, ולעפולה הגיע כמה שעות לפני שבא למשטרה.