יום שישי י"ט באדר ב תשפ"ד 29/03/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

ר' אורי לופוליאנסקי שוחרר לביתו

תחת הסיסמה "יסכר פי דוברי שקר" קיבלו מאות תומכים בשירה וריקודים את פניו של ראש עיריית ירושלים לשעבר, ר' אורי לופוליאנסקי ששוחרר בצהרים למעצר בית ושב לביתו בירושלים. סנגורו של לופוליאנסקי: "שמח על שחרורו - מעצר ללא צורך"

אהרן שיין, ד' באייר תש"ע - 18/04/2010 20:35
הוא זכאי. בית משפט השלום בראשון לציון שחרר היום למעצר בית את ראש עיריית ירושלים לשעבר, ר' אורי לופוליאנסקי. מחוץ לביתו המתינו לו מאות אנשים בשירה וריקודים.

הבוקר החליט בית משפט השלום בראשון לציון להיענות לבקשת המשטרה ולשחרר למעצר בית את ראש עיריית ירושלים לשעבר, ר' אורי לופוליאנסקי. בית המשפט אסר על לופוליאנסקי ליצור קשר עם המעורבים בפרשה ו\או לבקר במשרדי "יד שרה". עם זאת, בית המשפט התיר ללופוליאנסקי לצאת מביתו לצורך בדיקות רפואיות בלבד.

מחוץ לבית משפחת לופוליאנסקי בשכונת סנהדריה המורחבת המתינו מאות רבות של שכנים, מכרים ותומכים שקיבלו את לפוליאנסקי בשירה וריקודים תחת הסיסמה "יסכר פי דוברי שקר הדוברות על צדיק עתק בגאוה ובוז". ר' אורי היה נראה מותש אך מרוגש מקבלת הפנים לה זכה והוא הודה למאות האנשים שטרחו לקבלו לאחר ימים לא קלים שעברו עליו.

פרקליטו של לופוליאנסקי, עו"ד יאיר גולן אמר כי הוא "שמח על שחרורו של לופוליאנסקי לאחר שישב מספר ימים במעצר ללא צורך". לאחר ששוחרר לביתו, נשאר לראות האם חשדות המשטרה כפי שניסתה להציגם, אכן נכונים. או שמא ההר יוליד עכבר.


Flash 90
 [צלם]

 [צלם]

 [צלם]

Flash 90
 [צלם]


טוג
 [צלם]