יום שלישי ט"ו בניסן תשפ"ד 23/04/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

המשטרה מחפשת עד מדינה

המשטרה והפרקליטות מנסה לגייס כעד מדינה את הגב' שולה זקן ראש לשכתו לשעבר של אולמרט, זאת בשל הרקע הפלילי והבריאותי של עד המדינה הקיים

אהרן שיין, ד' באייר תש"ע - 18/04/2010 08:57
המשטרה מחפשת אחר עד מדינה נוסף: המשטרה והפרקליטות ממשיכות במאמצים למצוא עד מדינה נוסף לעד שאיתו כבר נחתם הסכם עד מדינה. הבוקר נודע כי המשטרה מנסה לשכנע את שולה זקן, ראש לשכתו לשעבר של אולמרט, להעיד נגד מעבידה.

על אף שהמשטרה והפרקליטות חתמו על הסכם עד מדינה עם אדם שזהותו נאסרה לפרסום, המשטרה ממשיכה בניסיונות לגייס עד נוסף, זאת לאחר שהסתמכות על העד המצוי כרגע בידי המשטרה, היא די בעייתית, לאור הרקע הפלילי והבריאותי שלו.

מאמצי המשטרה מכוונים כרגע בעיקר אל רו"ח אליהו חסון ואל הגב' שולה זקן. חסון היה החשב של קבוצת הולילנד - על אף שלפי שעה המשטרה אינה חושדת כי חסון קיבל או נתן שוחד, במשטרה סבורים שמתוקף תפקידו יש ביכולתו לשפוך אור על נתיבי השוחד בפרשה החמורה. כיוון נוסף שמנסה המשטרה, היא ראש לשכתו לשעבר של אולמרט, הגב' שולה זקן, שככל הנראה מעורבת בעצמה עמוקות בפרשה. המשטרה מנסה לשכנע את זקן להעיד נגד מעסיקה לשעבר. גם בפרשיות הקודמות שאולמרט נחשד בהן ניסתה המשטרה לשכנע את זקן להעיד נגד אולמרט, אולם ללא הצלחה.

בכיר בפרקליטות העריך כי על אף נסיונותיו של אולמרט לגלגל את ההאשמה לפתחו של יורשו בתפקיד, ר' אורי לופוליאנסקי, נראה שהחשדות נגד אולמרט מבוססים דים.

המשטרה תמשיך לחקור השבוע חשודים נוספים בפרשה. במקביל תבקש המשטרה לשחרר את ר' אורי לופוליאנסקי למעצר בית.

היום יקיים המפכ"ל פגישת עדכון עם ראשי אגף החקירות ועם היועץ המשפטי ובכירי הפרקליטות.